First Line Support till Retrievers Customer Relationsavdelning
Poolia Rekrytering AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2014-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "First Line Support till Retrievers Customer Relationsavdelning" (publicerad 2014-06-18) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Rekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Värmdö,
Uppsala eller i
hela Sverige Presentation
Brinner du för att ge förstklassig service och arbeta brett med många olika arbetsuppgifter?
Vi söker nu en First Line Support till Retrievers Customer Relationsavdelningen. Customer Relationsavdelningen är en serviceavdelning som arbetar aktivt och professionellt gentemot Retrievers kunder och som stödjer och hjälper sälj- och analysavdelningarna i deras arbete samt bidrar till utvecklingen av samarbetet mellan avdelningarna.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som omfattar heltid och är placerad på Retrievers kontor i centrala Stockholm. Tillträde 1 augusti.
Publiceringsdatum2014-06-13Dina arbetsuppgifterSom First Line Support har du en nyckelroll i kontakten med Retrievers kunder. Målet är att varje kund som hör av sig ska få ett bra bemötande och en god service. Du arbetar tätt ihop med Retrievers teknik-, sälj- och analysavdelningar och är en viktig del i att samarbetet fungerar smidigt. Du bidrar även till affärer genom att fånga upp och analysera information från kunderna och föra detta vidare till avtalsansvarig eller utvecklingsavdelningen.
Övriga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Ansvara för uppstartsprocess, utbildning och support för Retrievers mediebevakningskunder
• ta hand om inkommande ärenden via telefon och e-post snabbt, strukturerat och professionellt
• fullfölja alla ärenden och hålla kunder informerade under ärendets gång.
• bygga upp och justera i demos inför säljmöten.
• bygga upp kundens portal inkl. bevakningsprofiler och olika typer av leveranser enligt avtal.
• hjälpa till inför och delta på frukostutbildningar, seminarier och andra aktiviteter.
• back up till övriga kollegor på avdelningen enligt plan och vid behov.
Utbildning/erfarenhet
För att lyckas ser vi att du har ett eller ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller branschen och har arbeta med databaser och/eller webbpubliceringsverktyg. Vi ser gärna att du har ett intresse av sociala medier och utvecklingen inom detta. Din svenska är mycket god i såväl tal som skrift och det är meriterande med ytterligare språkkunskaper.
I rollen som First Line Support ligger fokus på att upprätthålla förstklassig service, vara lösningsorienterad och hantera stora som små ärenden, från både kunder och kollegor på ett engagerat och prestigelöst sätt. Du förstår vikten av ett trevligt och professionellt bemötande i alla situationer. Som person är du självgående, noggrann och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Vi söker dig som har en utpräglad serviceinställning, är pedagogiskt lagd och trivs i en arbetsmiljö som håller ett högt tempo.
Företagsbeskrivning
Retriever levererar nordisk och internationell mediebevakning och medieanalys, erbjuder verktyg för redaktionell research och företagsinformation. Vi har kunder i alla branscher av nordiskt näringsliv och offentlig förvaltning, och ägs av TT Nyhetsbyrån och norska NTB.
Företagets hemsida
www.retriever.seSluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-07-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 38286
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva Nilsson
Filippa Finnström 08-555 65 028
filippa.finnstrom@poolia.seFöretagPoolia Rekrytering AB
AdressPoolia Rekrytering AB
Box 207
10124 Stockholm
KontorsadressBox 207, Stockholm
Jobbnummer 1909381
Observera att sista ansökningsdag har passerat.