First Line Support till ledande bolag
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2025-08-18
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Vi söker dig som är i början av din karriär och vill arbeta inom IT och support. Har du nyligen studerat IT på gymnasiet alternativt har ett stort IT intresse? Här får du möjlighet att utvecklas inom teknisk support på ett av landets ledande IT-företag i en roll med stora möjligheter.
Publiceringsdatum2025-08-18Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetVår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och visar intresse. Mer information ges vid eventuell intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen som First Line Support ansvarar du för att ge teknisk support till företagets kunder där du många gånger är användarnas första kontakt med IT. Din främsta uppgift är att leverera service i världsklass gällande felavhjälpning och tekniska problem. Du ges en gedigen introduktion och samarbetar nära dina kollegor. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: * Underhåll, felsökning och installation, främst i Windows miljö * Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara utförs till stor del via fjärrverktyg * Ta emot samt registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Goda datorkunskaper och starkt intresse för IT * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift * Gymnasial utbildning inom IT/Teknik (meriterande) * Erfarenhet av teknisk support/helpdesk alternativt kundtjänst via telefon Vi söker dig som har en god känsla för service och som trivs med att vara ansiktet utåt mot kunderna. Det krävs inga särskilda kunskaper inom IT, däremot ett intresse för teknik och viljan att lära. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information
Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till
info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2026-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
https://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Kontakt David Renblad
david.renblad@bravura.se 0765125203 Jobbnummer 9463430