First Line Support / Servicedesk / IT-support till Tietoevry i Ö
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Örebro
2021-05-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "First Line Support / Servicedesk / IT-support till Tietoevry i Ö" (publicerad 2022-02-16) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Örebro,
Arboga,
Karlskoga,
Köping,
Nacka eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-05-04Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda mycket möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget är internationellt och verksamma inom tech- och konsultbranschen. Tjänsten är placerad i Örebro.
Dina arbetsuppgifterSom medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för företagets kunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består i användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer såsom Windows, AD, Office 365, Outlook och annan mjukvara. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du tar emot ärenden via telefon och mail.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Grundläggande kunskaper i Windows, AD, Office 365
• Tidigare erfarenhet av kundnära roll helst inom kundtjänst, meriterande om det även varit fokus på IT-support
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen så trivs du i en social roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Örebro
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, Örebro, Västerås, Eskilstuna, Karlskoga, Katrineholm, Karlstad, omgående
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5746565
Observera att sista ansökningsdag har passerat.