First Line Support - sommarjobb på ett expansivt och spännande f

Picadeli AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Picadeli AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Har du en passion för service och ett driv av att alltid göra ditt yttersta för att hålla högsta möjliga kundnöjdhet? Är du ambitiös, modig och en driftig person som söker sommarjobb på ett expansivt och roligt företag där alla gör sitt bästa för att nå resultat? Är du dessutom ansvarfull, har en hel hög med social kompetens och vill dela med dig av din positiva energi till dina kollegor kan ett sommarjobb på Picadeli vara som klippt och skuret för dig! Placeringsort Göteborg.

Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 1500 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på över 4 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på www.picadeli.se

Uppdragsbeskrivning
Till vår First line support söker vi dig som tidigare har arbetat med kundsupport och gärna inom området livsmedel. Arbetet innebär att hjälpa våra kunder med allt som ingår i vårt koncept som reklamationer, logistikfrågor, beställningar, teknisk support av salladsdiskar, matsäkerhet etc.
Du är Picadelis förlängda arm till säljkåren där du stöttar och supportar dem i deras dagliga arbete. Du skapar trivsel på vårt kontor och tar emot besök, paket och andra förekommande kundtjänstgöromål.
Du arbetar strukturerat i affärssystemet Jeeves och i Picadelis andra stödsystem vilket gör att du behöver ha en god datorvana och gärna arbetat i affärssystem innan. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav. Du bidrar till hög kundnöjdhet och har alltid en positiv ton och hög servicenivå.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig mycket ansvar och möjlighet att få arbeta med flera olika områden inom support. Ett högt tempo, flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum! Du får trevliga och drivna kollegor som kommer göra allt för att introducera dig på bästa sätt. Tidsperiod; veckorna 24-34.

Publiceringsdatum
2019-02-25

Så ansöker du
Du ansöker genom att skicka ditt CV och personliga brev till: ansokan@picadeli.se
Observera; märk din ansökan med: "First Line support". För frågor om tjänsten; maila HR Business Partner Julia Arvidsson på julia.arvidsson@picadeli.se. Ansökan behöver vara Picadeli tillhanda 17:e mars 2019, intervjuer sker löpande.

Picadeli avböjer alla telefonsamtal och mail från rekryterare, annonsförsäljare eller andra som vill erbjuda sina tjänster i rekryteringsprocessen.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-17

Företag
Picadeli AB

Kontorsadress
Rullagergatan 1

Jobbnummer
4633365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Picadeli AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Picadeli AB: