First line support - inriktning konsument
Recruit Partner Nordic AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Recruit Partner Nordic AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Trollhättan,
Lysekil eller i
hela Sverige Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 1700 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på 4,5 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på (
http://www.picadeli.se/) www.picadeli.se (
http://www.picadeli.se)Har du passion för människor och inställningen att bara högsta service är bra nog? Stimuleras du av varierande uppgifter där de gemensamma nämnarna är problemlösning och att hjälpa kunder, konsumenter och kollegor? Om du dessutom är en klippa på kommunikation och att dokumentera kan du vara den förstärkning Picadeli letar efter till deras First line support.
Picadelis First line support är ett skarpt och energirikt gäng på sex personer som tillsammans gör sitt yttersta för att hålla förstklassig service till kunder, konsumenter och kollegor på den svenska marknaden. Telefon och email är dina huvudsakliga arbetsredskap och du dokumenterar alla ärenden i Zendesk. Ärenden som kommer in är av varierad art och handlar om allt från kvalitet, logistik, order, produktinformation, fakturor mm. Du har huvudansvaret gällande frågor/ärenden från Picadelis konsumenter.
Du driver försäljning genom att hjälpa Picadelis kunder med beställningar och du har daglig kontakt med Picadelis anställda ute på fältet. Picadeli utvecklar ständigt sitt koncept och du är aktiv i vissa förbättringsprojekt och arbetar nära Food and quality-avdelningen. Placeringsort; Göteborg och du rapporterar till bolagets First line support manager.
Rollen som First line support innebär att vara den första kontakten för bolaget oavsett ärende.Du är den personen som det alltid är roligt att kontakta eftersom du alltid ger högsta möjliga service och sprider energi och glädje till kunder, konsumenter och kollegor. Du har något- eller några års erfarenhet från kundsupport och gärna med inriktning kvalitet/matsäkerhet.
Du är välorganiserad, snabblärd och trivs i en energirik miljö där arbetsuppgifterna är varierande och alla gör sitt yttersta för att lyckas med uppsatta mål. Du talar och skriver utmärkt på svenska och engelska är du också bekväm med att använda när det behövs. Du bidrar till Picadelis engagemangskultur och ser detta som en ypperlig möjlighet att få växa tillsammans med bolaget.
Låter detta som något för dig?Välkommen med ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på
www.recruitpartner.se (
http://www.recruitpartner.se/)snarast då vi gör ett löpande urval. Frågor besvaras av våra rekryterare på 073-624 77 24.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-05-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Nordberg
martina.nordberg@recruitpartner.se 073-624 77 24
FöretagRecruit Partner Nordic AB
AdressRecruit Partner Nordic AB
Lilla Bommen 6
41104 Göteborg
KontorsadressLilla Bommen 6, Göteborg
Jobbnummer 4787388
Observera att sista ansökningsdag har passerat.