Finsktalande / Kundsupport / Teknisk support

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Borås, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-17

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid där du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Ingram Micro är en global distributör inom IT och telekom vars huvudsakliga affärsområden innefattas av logistik och tjänster, molnlösningar och produkt och distribution. Inom dessa områden erbjuder Ingram Micro innovativa lösningar för produktpaketering, mjukvarukonfiguration, e-handel och tredjepartslogistik. Företaget har kontor i Stockholm, Borås och Göteborg. Till kontoret i Göteborg söker Ingram Micro en medarbetare för kundsupportteamet som i nuläget består av en väletablerad grupp på 12 personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du med supportärenden för tekniska produkter och tjänster, där arbetsområdet varieras med företagskundens behov. Du är kontaktperson för företagets kunder vilka främst utgörs av privatpersoner. Dina arbetsuppgifter innefattas av att besvara supportfrågor per telefon och mail, logga ärenden i ett ärendehanteringssystem och att återkoppla till kunder. Ett supportärende kan exempelvis vara att tillsammans med kunden felsöka och problemlösa funktioner hos en produkt. Du arbetar med den finsktalande marknaden likväl som den svenska. I rollen samarbetar du nära dina kollegor och din teamledare och du erbjuds en gedigen introduktion vid start av uppdraget.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundbemötande
• Goda kunskaper i svenska och finska
• God datorvana

Vi tror att du som söker gillar sociala situationer och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. Du är uppmärksam, tillmötesgående och trivs i kontakt med andra människor. Du motiveras av att sätta dig in i kundens problem och strävar efter att erbjuda hjälp på ett lösningsorienterat sätt. Samtidigt tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och ser till att de utförs på utsatt tid.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Borås
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: finsktalande, finska, kundsupport, support, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, teknisk support, 1st line, first line, supportdesk, support, konsult, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Skoglund
malin.skoglund@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6255914

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: