Finsktalande kundservicemedarbetare till Rahmqvist
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-02-12Om företagetEric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar. Läs gärna mer på hemsidan. (
https://rahmqvist.se/hem)Om tjänstenI rollen kommer du tillsammans med flera härliga kollegor runt om i Norden tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med många olika kontaktytor. Du är organisationens servicespecialist och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon, mail och chatt. En annan del av dina arbetsuppgifter är översättningar, att ansvara för beställning av förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Du kommer att vara den finsktalande spindeln i nätet helt enkelt!
Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder, medarbetare och ett effektivt arbetssätt. Vi vill att du ska känna dig trygg och bidra med dina idéer och förbättringsförslag - tillsammans har ni kul på jobbet!
ProfilVi söker en finsktalande kundservicespecialist som vill arbeta på ett bolag som verkligen gör det lilla extra för både kunder och medarbetare. Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Kan du dessutom både svenska och finska och vill bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjär känsla har vi tjänsten för dig!
För att växa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice och koordinering
• Svenska och finska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God erfarenhet av Microsoft Office och administration i IT system.
• Kunskaper i ekonomi är meriterande
Vi hoppas att du är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel och prestigelös då var dag inte är den andra lik. Du levererar alltid service i världsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga långsiktiga samarbeten med både kunder och kollegor. Du är en teamspelare av rang och både ser och stöttar upp dina kollegor samt är en fena på att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan ställa om efter nya förutsättningar. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen!
Tillträde, omfattning och anställning:
Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund Rahmqvist. Tjänsten är på heltid med kontorstider måndag till fredag 07.00 till 16.00. Kontoret är beläget på Lidingö. Start är omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på
madelaine.roosmark@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Jobbnummer 5574500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.