Finsktalande kundservicemedarbetare till Becton Dickinson
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-05-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundservicemedarbetare till Becton Dickinson" (publicerad 2019-07-05) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår omtyckta kund Becton Dickinson (BD) söker vi en finsktalande kundservicemedarbetare till en spännande roll med goda utvecklingsmöjligheter. Hos BD får du möjlighet att arbeta i en internationell organisation med intressanta produkter som gör skillnad.
Företaget
Becton Dickinson (BD) är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. De arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utveckla teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. Becton Dickinson erbjuder innovativa lösningar som hjälper till att främja medicinsk forskning och genomik, förbättra diagnos av infektionssjukdomar och cancer, förbättra medicinering, främja infektionsbekämpning, utrusta kirurgiska och interventionella procedurer samt stödja hanteringen av diabetes.
BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. Becton Dickinson AB har dotterbolag i Danmark, Finland och Norge och sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver kundserviceavdelningen även sälj- och marknad, IT, HR samt ekonomiavdelning.
Tjänsten
Du kommer ingå i ett Nordiskt team bestående av 9 kollegor som sitter tillsammans i öppet landskap med närhet till varandra. Tillsammans med kollegor ger du service till i första hand företagets svenska kunder som mestadels är verksamma inom landsting, privatkliniker och universitet. Du kommer även vara backup för Finland och de andra Nordiska länderna. Det är en varierande och koordinerande roll med flera kontaktytor - både internt och externt och där den mesta korrespondensen sker via mail.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjlighet och förväntas pågå till årsskiftet med goda möjligheter till förlängning. Under sommaren har BD stort behov under juli månad och uppskattar om du har möjlighet att ta semester innan eller efter juli.
Publiceringsdatum2019-05-08Dina arbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
* Ta emot samtal (10-12/dag) och mail från kunder
* Hantera ärenden gällande produktfrågor, kontrakt, leveranser, priser, returer och reklamationer
* Logga ärenden i olika affärssystem
* Orderuppföljning
* Avancerade krediteringar
* Övrig administration
KvalifikationerFör denna roll söker vi dig som har följande bakgrund
* Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller administration
* Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
* God systemvana och kunskaper i Officepaketet
* Flytande svenska och finska i tal och skrift
* Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
* Tidigare erfarenhet inom sjukvård är meriterande
Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel, orädd och driven. Du trivs bra i en roll där det är en mix av både kunddialog och administration. Din samarbetsförmåga är mycket god och du stöttar gärna upp dina kollegor likväl som du inte är rädd för att be om hjälp om det är något som du inte förstår. Du är också strukturerad, snabblärd och bidrar till ett positivt klimat. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes.
Arbetstider och omfattningVaraktighet: Omgående- årsskiftet med goda möjligheter till förlängning
Arbetstider: Mån-Tors 8-16:30. Fre 8-16.
Placering: Marievik
Intresserad av tjänsten?
Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Sökord: kundtjänst, kundservice, koordinator, medicinteknik, finska, finsktalande, finland
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen 076-536 27 16
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 4775013
Observera att sista ansökningsdag har passerat.