Finsktalande kundservicemedarbetare/ Kundtjänst/ Kundsupport
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-09-16Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Awardit.
Om företagetAwardit har utvecklat lojalitetslösningar för några av Skandinaviens största företag sedan 1999. Företaget erbjuder en helhetslösning till deras kunder. Denna lösning innehåller delar som design- och utveckling av hemsidor, lagerhållning av produkter, orderhantering samt behandling av betalning och fakturering. Awardit erbjuder även kundsupport till deras kunder. Kontoret i Göteborg är beläget i en tusen kvadratmeter stor takvåning i Gamlestadens fabriker. Här värdesätts sammanhållning och att ha roligt i arbetet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare besvarar du frågor från kunder via telefon och mail. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor som leveranser, returhantering och reklamationer. Du kommer även att utföra enklare tull-administration samt övriga administrativa uppgifter. Som finsktalande kundservicemedarbetare använder du dina språkkunskaper i samtal med kund samt förmedlar produktinformation och reklamutskick i skrift på finska. Du arbetar både mot den svenska och finska marknaden där majoriteten av kunddialogen sker på svenska. Du sitter tillsammans med tre andra kollegor och tillsammans utgör ni kundtjänstavdelningen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Mycket goda kunskaper i svenska och finska, både i tal och skrift
• God dator och systemvana
• Meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt
• Meriterande med tidigare erfarenhet av arbete i Visma Business
Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. I dina kunddialoger är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett tillvägagångssätt för att lösa problem samt en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, service, serviceinriktad, administration, reklam, produkt, översätta, översättning, marknadsföring, finska, finsktalande, Visma, heltid, Göteborg.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5970810
Observera att sista ansökningsdag har passerat.