Finsktalande ekonomiassistent
Komet AB Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Varberg
2008-12-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande ekonomiassistent" (publicerad 2008-12-15) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet AB Göteborg i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Komet AB (www.komet.se) söker en finsktalande ekonomiassistent för Europas ledande specialist inom däck, fälgar och service. Företaget har marknadens bredaste sortiment och som kund blir du erbjuden ett heltäckande tjänsteerbjudande. Företaget är beläget i Varberg och idag jobbar 28 personer där och det kommer att växa med ett antal personer framöver.
Är du den vi söker?
Du ska ha goda kunskaper inom ekonomi. Förmodligen har du gått ekonomiska programmet på gymnasiet eller har högre utbildningsbakgrund samt att du har jobbat i cirka ett år med ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Viktigt för denna tjänst är du driven, noggrann och strukturerad och du tycker det är kul att arbeta med ekonomi.
Som person ska du vara serviceminded -det är lika viktigt att finnas till hands med service och kompetens internt som det är för att finnas till hands för företagets kunder.
För denna tjänst är det ett krav att tala flytande engelska samt finska. Engelska är koncernspråket så detta måste du kunna flytande medan det räcker med goda kunskaper i finska. Sök inte denna tjänst om du inte talar finska.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantera leverantörsfakturor
• Underhålla och uppdatera mallar för system för elektronisk fakturering
• Potentiellt hantera skanning och ärendehantering av leverantörsfakturor
• Upprätthålla attesteringssystemet
• Säkerställa betalningar till leverantörer på ett korrekt sätt
• Säkerställa betalningar av resekostnader i tid
• Bevara originaldata från leverantörer
• Hantera påminnelser från leverantörer
• Säkerställa betalning av moms och bolagsskatt
• Hantera betalningar inom företaget
• Hantera kontakter med leverantörer
Detta uppdrag är en möjlighet att komma in i ett stort globalt företag som befinner sig i ett spännande expansivt läge. På sikt kan det finnas möjlighet att bli anställd av företaget. På detta företag anser dom att interna medarbetarna är grunden till framgånga och att endast med ett professionellt team kan dom nå sina mål. Ta denna chans och förstärk teamet!
Känner du att detta jobb är något för dig skicka då omgående in din ansökan. Det är också viktigt att du registrerar dig på
www.komet.se samt söker jobbet där.
Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet AB men arbeta ute hos en av våra kunder.
Publiceringsdatum2008-12-11Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag, kontorstider
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
frida.borjesson@komet.seFöretagKomet AB Göteborg
AdressKomet AB Göteborg
Chalmers Teknikpark Sven Hultins g. 9
41288 Göteborg
KontaktuppgifterE-postadress:
frida.borjesson@komet.se Jobbnummer 368322
Observera att sista ansökningsdag har passerat.