Finsktalande Customer Success Manager till Semine AI
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2024-10-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Finsktalande Customer Success Manager till Semine AI" (sökbar t.o.m. 2024-11-25) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-10-15Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Semine AI.
Om företagetSemine är ett snabbt växande techbolag som hjälper företag att automatisera sina ekonomifunktioner genom innovativ användning av artificiell intelligens. Bolaget grundades i Norge 2015 med idéen att överbrygga klyftan mellan människor och teknik genom att eliminera repetitiva och tidskrävande arbetsuppgifter. Plattformen använder egenutvecklade AI-tekniker och erbjuder en end-to-end-lösning på en hyperautomatiseringsplattform som revolutionerar traditionell ekonomihantering. Sedan lanseringen 2020 har Semine upplevt stark tillväxt och fått stort intresse från ledande företag i Norden. Idag har Semine över 60 medarbetare och kontor i Norge, Sverige och Finland. Med en ledande position på den norska marknaden expanderar nu företaget internationellt och söker talanger som vill vara med och forma framtiden för ekonomisk automation. Som en del av teamet i Semine får du arbeta i en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där innovation och gemenskap står i fokus.
Semine söker nu en finsktalande Customer Success Manager där du kan utgå från kontoret i Stockholm eller Helsingfors. Här får du möjlighet att spela en central roll i deras fortsatta expansion och bidra till att forma företagets tillväxtresa på den globala marknaden.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Success Manager spelar du en nyckelroll i att säkerställa framgångsrik implementering och användning av deras AI-drivna ekonomilösningar hos Semines kunder. Du arbetar kundnära för att se till att kunderna effektivt utnyttjar plattformen och stöttar dem i deras digitala transformationsresa. Vidare ansvarar du för att leda och koordinera onboardingprocessen för nya kunder samt hanterar pågående projekt där du arbetar konsultativt och stöttande. Du strävar alltid efter att maximera kundernas värde av produkterna, identifiera nya möjligheter och bygga långsiktiga relationer. I rollen har du ett tätt samarbete med säljteamet i Finland, Sverige och Norge samt med produktutvecklingsteamet för att ge feedback och bidra till utvecklingen av produkterna.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Några års arbetserfarenhet som Customer Success Manager
• Erfarenhet inom ekonomi/redovisning samt erfarenhet av fakturaprocessen. Meriterande med erfarenhet av ERP-system
• Meriterande med erfarenhet av projektledning, eller liknande där du har drivit digitaliseringsprojekt
• Flytande kunskaper i finska och engelska, i tal och skrift
För att lyckas i rollen är du relationsskapande och har en förståelse för att balansera kundernas behov med affärsmässiga beslut. Du hanterar och prioriterar tiden effektivt under stressiga perioder och ser till att leverera resultat som driver både kundens och Semines tillväxt framåt. Du trivs med att arbeta nära kunder för att förstå deras behov och hitta lösningar. Slutligen har du en förmåga att arbeta självständigt, hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines, även under stressiga perioder.
Övrig information:
Semines erbjudanden:
• Grundlig onboarding och utbildning
• Konkurrenskraftiga bonussystem
• Bra pensionssystem och försäkringar
• En social och inkluderande arbetsmiljö
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm eller Helsingfors
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8956345
Observera att sista ansökningsdag har passerat.