Finsktalande Customer Success Manager till Semine AI

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2024-10-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Customer Success Manager till Semine AI" (publicerad 2024-11-25) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-10-15

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Semine AI.

Om företaget
Semine är ett snabbt växande techbolag som hjälper företag att automatisera sina ekonomifunktioner genom innovativ användning av artificiell intelligens. Bolaget grundades i Norge 2015 med idéen att överbrygga klyftan mellan människor och teknik genom att eliminera repetitiva och tidskrävande arbetsuppgifter. Plattformen använder egenutvecklade AI-tekniker och erbjuder en end-to-end-lösning på en hyperautomatiseringsplattform som revolutionerar traditionell ekonomihantering. Sedan lanseringen 2020 har Semine upplevt stark tillväxt och fått stort intresse från ledande företag i Norden. Idag har Semine över 60 medarbetare och kontor i Norge, Sverige och Finland. Med en ledande position på den norska marknaden expanderar nu företaget internationellt och söker talanger som vill vara med och forma framtiden för ekonomisk automation. Som en del av teamet i Semine får du arbeta i en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där innovation och gemenskap står i fokus.

Semine söker nu en finsktalande Customer Success Manager där du kan utgå från kontoret i Stockholm eller Helsingfors. Här får du möjlighet att spela en central roll i deras fortsatta expansion och bidra till att forma företagets tillväxtresa på den globala marknaden.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Manager spelar du en nyckelroll i att säkerställa framgångsrik implementering och användning av deras AI-drivna ekonomilösningar hos Semines kunder. Du arbetar kundnära för att se till att kunderna effektivt utnyttjar plattformen och stöttar dem i deras digitala transformationsresa. Vidare ansvarar du för att leda och koordinera onboardingprocessen för nya kunder samt hanterar pågående projekt där du arbetar konsultativt och stöttande. Du strävar alltid efter att maximera kundernas värde av produkterna, identifiera nya möjligheter och bygga långsiktiga relationer. I rollen har du ett tätt samarbete med säljteamet i Finland, Sverige och Norge samt med produktutvecklingsteamet för att ge feedback och bidra till utvecklingen av produkterna.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetserfarenhet som Customer Success Manager
• Erfarenhet inom ekonomi/redovisning samt erfarenhet av fakturaprocessen. Meriterande med erfarenhet av ERP-system
• Meriterande med erfarenhet av projektledning, eller liknande där du har drivit digitaliseringsprojekt
• Flytande kunskaper i finska och engelska, i tal och skrift

För att lyckas i rollen är du relationsskapande och har en förståelse för att balansera kundernas behov med affärsmässiga beslut. Du hanterar och prioriterar tiden effektivt under stressiga perioder och ser till att leverera resultat som driver både kundens och Semines tillväxt framåt. Du trivs med att arbeta nära kunder för att förstå deras behov och hitta lösningar. Slutligen har du en förmåga att arbeta självständigt, hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines, även under stressiga perioder.

Övrig information:

Semines erbjudanden:
• Grundlig onboarding och utbildning
• Konkurrenskraftiga bonussystem
• Bra pensionssystem och försäkringar
• En social och inkluderande arbetsmiljö

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm eller Helsingfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8956345

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: