Finsktalande Customer Facing & Order Management Representative till Essity
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
2025-12-03
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-12-03Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget
Essity är ett globalt ledande bolag inom hygien och hälsa som gör vardagen bättre för miljontals människor världen över. Med innovativa och hållbara produkter sätter de standarden för framtidens hygien- och hälsolösningar. Essity finns i cirka 150 länder och har omkring 36 000 medarbetare som tillsammans driver utvecklingen framåt. Tjänsten är placerad på Essitys kontor i centrala Mölndal, där forskning, utveckling och hållbarhet står i fokus.
Arbetsuppgifter
Som Customer Facing & Order Management Representative i vårt kundserviceteam för kompressionsartiklar blir du en nyckelperson i kontakten med våra kunder. Du arbetar nära säljteamet och kollegorna i teamet för att säkerställa att våra kunder i Norden får bästa möjliga service. Rollen innebär att du är ansiktet utåt och ansvarar för den dagliga hanteringen av order och kundärenden.
Arbetet kräver att du har ett öga för detaljer och samtidigt förstår helheten - från beställning till leverans och fakturering. Du kommer att arbeta med orderhantering i vår webportal och i SAP, vilket gör att du behöver trivas med administrativa uppgifter och ha en strukturerad arbetsstil. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Mölndal och du rapporterar till Customer Facing & Order Management Manager inom vår Business Unit Health & Medical. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Obehindrad svenska, engelska och finska, i tal såväl som skrift
Erfarenhet av kundservice eller kundrelationer
God administrativ förmåga och vana vid digitala system
Arbetar med noggrannhet och detaljfokus
Lätt för att se helheten (orsakssamband) i orderflödet och närliggande processer
Du är en strukturerad och noggrann person som trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har en positiv inställning och är lösningsorienterad, vilket gör att du snabbt kan hitta effektiva sätt att hantera utmaningar. Din kommunikativa förmåga är stark, och du är bra på att skapa goda relationer med både kunder och kollegor. Du är serviceinriktad, proaktiv och har förmågan att prioritera och organisera flera uppgifter samtidigt. Dessutom är du flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö.
Övrig information
Start: Omgående Plats: Mölndal, Göteborg Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig!
info@bravura.se 010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2026-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
https://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 9627671