Finskspråkig medarbetare till Customer Experience Support
KappAhl / Butikssäljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KappAhl i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Kungsbacka,
Lerum eller i
hela Sverige KappAhl grundades 1953 i Göteborg och är en av Nordens ledande modekedjor med 370 KappAhl- och Newbiebutiker i Sverige, Norge, Finland, Polen och Storbritannien samt Shop Online. Vår affärsidé är att erbjuda prisvärt mode i egen design till de många människorna. I dag är 57% av bolagets produkter hållbarhetsmärkta. 2017/2018 var omsättningen 4,8 miljarder SEK och antalet anställda cirka 4 000 i tio länder. KappAhl är noterat på Nasdaq Stockholm. Mer information finns på
www.kappahl.se Är du modeintresserad och serviceinriktad? Behärskar du finska, svenska och engelska? Vill du bidra till vårt mål att erbjuda våra kunder branschens bästa serviceupplevelse?
Ditt ansvar
Vi söker nu extrapersonal som är modeintresserade och säljdrivna med hög känsla för service. Vårt yttersta mål är att göra kunden nöjd med snabba och korrekta svar, tillsammans med en komplett köpupplevelse. I ditt ansvar ingår att hitta den bästa lösningen i varje enskild kundkontakt. Exempel på frågor kan vara om sortiment, smakråd, mode, beställningar, reklamationer, leveranser och miljöansvar. Kunderna kontaktar oss via telefon, chatt, Facebook och e-post. Vi har öppet vardagar mellan kl 08.00-18.00.
Du kommer att ingå i ett större team och vara placerad på vårt huvudkontor i Mölndal. Du blir KappAhls röst ut till våra kunder men även kundens röst in till oss och kommer också att ha täta kontakter med övriga avdelningar i vår organisation.
Din kompetens
Förutom gymnasieutbildning har du tidigare erfarenhet av kundmöten i olika sammanhang och brinner för att ge kunderna bästa tänkbara service! Har du dessutom erfarenhet av kundmöten i butik, företrädesvis inom modebranschen, är det meriterande. Vi möter våra kunder på många kanaler, ibland samtidigt och i ett högt tempo. Det är en förutsättning att du med ett professionellt bemötande kan hantera stressade situationer och leverera god kvalité i arbetet på ett snabbt och effektivt sätt utan att bli stressad och tappa fokus och servicenivå. Kunden ska alltid få ett professionellt och engagerat bemötande. Du arbetar vid datorn och växlar mellan många system, därför är det viktigt att du har god IT-förståelse och har erfarenhet av datorn som arbetsredskap.
Språkkunskaper
I detta skede söker vi endast medarbetare som är flytande i både tal och skrift i finska. Då mycket av vår kommunikation sker i skrift är det viktigt att du är duktig på att formulera dig även skriftligt. Utöver finska, ska du även behärska svenska och engelska flytande.
Din personlighet
Du är prestigelös och lösningsorienterad och har stor drivkraft och initiativförmåga. Du har hög integritet och stimuleras av att arbeta och samarbeta i ett högt tempo i en stor organisation. Samtidigt är du duktig på att strukturera ditt eget arbete utifrån arbetsbelastning och tidplaner och uppskattar att stå inför nya utmaningar. Vi kommer att jobba tillsammans i ett team med mål att skapa kundservice i världsklass vilket ställer krav på att du är en engagerad lagspelare.
Du har lätt för att känna igen dig i KappAhls värdeord - teamkänsla, kreativitet, tydlighet, energi och mod. Vi erbjuder en tjänst präglad av stort eget ansvar och omväxlande utmaningar. Vi värdesätter mångfald, språkkunskaper och ett hållbart förhållningssätt. Välkommen till oss!
Är du intresserad?
Tjänsterna är visstidsanställningar vid behov med placering på vårt huvudkontor i Mölndal.
Din ansökan ser vi fram emot senast den 31 maj. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Kristin Bohman, verksamhetschef Customer Experience Support, via 031-771 5898.
Facklig företrädare för Unionen är Lotta Silow, telefon: 031-771 5829. Facklig företrädare för SACO är Urban Häggmalm, telefon 031-771 5643.
Varaktighet, arbetstid
Tidsbegränsad Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-05-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristin Bohman +46 31-771 58 98
FöretagKappAhl
AdressKappAhl
Box 303
43124 Mölndal
KontorsadressIdrottsvägen 14
Jobbnummer 4775570
Observera att sista ansökningsdag har passerat.