Filialadministratör till Stena Recycling i Södertälje

Stockholm - Tjänsteman / Administratörsjobb / Södertälje
2018-02-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Filialadministratör till Stena Recycling i Södertälje" (publicerad 2018-03-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm - Tjänsteman i Södertälje, Stockholm eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos Stena Recycling kommer du att ge kundsupport genom att administrera och hantera inkommande beställningar, in- & utleveranser, registrera och färdigställa transaktioner i systemet samt administrera avtal i systemet. Du kommer vara med och driva filialens och regionens aktiva förbättringsarbete gällande kvalitet, arbetsmiljö och säkerhet. I dina arbetsuppgifter ingår även att ständigt arbeta för en säker, effektiv och ren arbetsplats.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Ort: Södertälje
Omfattning: Heltid, vikariat.
Anställning: Anställningen är ett vikariat där du kommer vara anställd hos oss på OnePartnerGroup AB under dina 12 månader som uthyrd.

Din profil
Vi söker dig som:
• Har gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå inom exempelvis administration, handel eller ekonomi alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
• Grundläggande kunskap i Officepaketet.

Meriterande:
• Minst 2 års bred arbetslivserfarenhet inom administration med kundrelaterat arbete.
• Förmåga att driva utvecklingsinriktade projekt av administrativa processer.
• Förmåga att se affärsmöjligheter, ha förståelse för affärskunskap samt driva igenom merförsäljande aktiviteter.

Som person i rollen som filialadministratör är det viktigt att du är serviceminded, att du har förmåga att utgå från kundens perspektiv. Du drivs av att ta ägarskap och driva frågor både på egen hand och med hjälp av andra. Du är snabblärd och har god förmåga att ta in ny kunskap och kunna använda den i praktiken. Du har förmågan att prioritera, strukturera samt arbeta effektivt. Vidare söker vi dig som har god förmåga att kommunicera.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 39 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-02-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 6427
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jannie Hagenius jannie.hagenius@onepartnergroup.se 0707 65 20 95

Företag
Stockholm - Tjänsteman

Adress
Stockholm - Tjänsteman
Sankt Eriksgatan 117
11343 Stockholm

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 117

Jobbnummer
3962965

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm - Tjänsteman

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm - Tjänsteman: