Extrajobb I Reception Inom Mediebranschen!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av serviceyrken och vill jobba för ett företag inom mediebranchen i Göteborg? Då har Adecco Office-& HR uppdraget för dig!
Adecco söker för kunds räkning en receptionist/växeltelefonist för arbete en till två dagar per vecka. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Adecco  men arbeta som konsult hos vår kund. Företaget är verksamt inom mediabranschen och de sitter i stora lokaler i Göteborg och är en attraktiv arbetsgivare.

Publiceringsdatum
2015-11-05

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist/växeltelefonist kommer du att arbeta med både intern och extern service. Du kommer att arbeta i växel, ta emot samtal och koppla vidare. Du kommer att ta emot besökare, ge dem guidning och information. Vidare kommer du även att hjälpa kollegor internt, exempelvis genom att boka konferensrum, beställa passerkort och enklare administration.
I vanliga fall är ni alltid två kollegor i receptionen men under luncher kommer du att arbeta ensam. Till en början kommer du att gå bredvid en kollega så att du känner dig bekväm i arbetet innan du sätter igång på egen hand.
Ni kommer att kunna ta hjälp av varandra samt byta pass vid behov. Normalt arbetar du under 1-2 dagar per vecka, ibland halvdagar och ibland heldagar.
Uppdraget kommer att starta i December och intervjuer hålls löpande under ansökningstiden.

Vem trivs här?
Vi söker dig som är studerande och har minst två år kvar av dina studier. Du har tidigare erfarenhet av att jobba inom service. Det är ett stort plus om du arbetat i reception samt i växel sedan tidigare.
Efterfrågade specifika kompetenser:

• Goda datorkunskaper
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Erfarenhet av liknande arbete

Som person är du social och utåtriktad. Du sprider en positiv stämning och har inställningen att problem är till för att lösas. Vidare är du en person som har skinn på näsan och vågar ta initiativ. Du är mycket flexibel och kan hoppa in och jobba med kort varsel och ställer upp för dina kollegor.
Då antal besökare och telefonsamtal varierar är det viktigt att du trivs även när det är lugnare i receptionen.

Vad erbjuder vi?
Ett långt och spännande uppdrag hos vår kund i Göteborg!
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas i December och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor ang. tjänsten går det bra att maila till sara.emady@adecco.se

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Deltid/Extra

Ersättning
Enl. överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-18
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Emady sara.emady@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2513225

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: