Experis söker HR Business Partner, Höganäs
Experis AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Helsingborg,
Bjuv,
Höganäs,
Landskrona,
Bräcke eller i
hela Sverige Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Tveka inte utan ansök redan idag!
Arbetsbeskrivning HR Business Partner
Vi söker dig som är tillgänglig omgående till kund i Höganäs. Du kommer vara anställd av Experis och uthyrd till vår kund. Det är ett interims uppdrag med start omgående, som pågår 3 månader med chans till förlängning och är på heltid.
Uppdraget innebär att du kommer att arbeta med bland annat rekrytering, rehabilitering och förhandlingar. Du kommer främst att hantera tjänstemannafrågor men till delar även produktionspersonal.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är;
• Responsible for issues concerning staffing and recruitment.
• Support management with organizational development.
• Manage trade union negotiations.
• Participate in salary reviews for White Collars.
• Participate in development and implementation of new routines/guidelines within the field of Performance Management in order to streamline and meet government and quality directives.
• Work with position evaluations (Mercer's IPE system) as well as relevant benchmark in HR issues.
Vem är du?
Vi söker dig med minst 5 års erfarenhet i liknande roll och där du har dokumenterad erfarenhet av fackliga förhandlingar. Meriterande är om du tidigare har arbetat i ett industriföretag samt i Aditros HR-system. Du talar och skriver engelska obehindrat.
För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och du har en stor social kompetens.
Vad kan vi erbjuda dig
Vi anser oss inte vara som alla andra, vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper på uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så att både du och din konsultchef är i samförstånd med vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Publiceringsdatum2018-01-22Så ansöker duVälkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. Kontakta gärna konsultchef Carl-Johan Andersson vid frågor, carl- eller 0406606301
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 36794
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarl-Johan Andersson
Carl-Johan.Andersson@se.experis.comFöretagExperis AB
AdressExperis AB
25278
25278 1283
KontorsadressTerminalgatan 1
Jobbnummer 3917356
Observera att sista ansökningsdag har passerat.