Experis söker en It-Supportstjärna med fokus på service
Experis IT Huvudkontor / Supportteknikerjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Älmhult,
Osby,
Östra Göinge,
Ljungby,
Markaryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT Huvudkontor i Älmhult,
Ljungby,
Olofström,
Alvesta,
Hässleholm eller i
hela Sverige Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2016-03-23Dina arbetsuppgifterVi söker dig med ett par års erfarenhet av användarsupport, gärna servicedesk, och en IT-teknisk gymnasial eller eftergymnasial utbildning.
Tjänsten är ett längre konsultuppdrag hos en av våra kunder.
Här blir man del av en kompetent och engagerat team som ger kvalificerad första linje support till användarna.
De viktigaste uppgifterna i uppdraget kommer att vara:
• Stötta våra nyckel användare via telefon och e - post .
• Uppföljning av biljetter och säkerställa att våra leverantörer ge kvalitativ service och lösa biljetter i SLA.
• Säkra fel-anledning och se även likheter mellan olika felanmälningar.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, och söker dig som är framåt som person och bra på att ta initiativ till såväl tekniska lösningar som sociala kontakter.
Du är en prestigelös och ansvarsfull kollega, som hanterar alla typer av ärenden på samma engagerade och lösningsorienterade sätt.
Vidare har du exceptionellt god känsla för service och kundkommunikation.
Vem är du?
• Ansvarstagande och strukturerad.
• Proaktiv och serviceinriktad.
• Uppgiftsorienterad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.
• Lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar.
• Öppen för förändring och tycker om snabba växlingar i arbetstempot.
• Serviceminded
• Har minst ett års erfarenhet av IT support via telefon.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig arbete i ett stabilt och positivt team med stor arbetsglädje. Vi har förmånen att verka i en miljö med stor erfarenhet och bred kompetens där nya och spännande utmaningar finns för dig med hög ambitionsnivå och arbetskapacitet. Vi har partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen, och vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt jobbmöjlighet för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential. Det är så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.
Är du rätt person för jobbet?
Skynda dig att registrera dig & bifoga CV på
www.experis.se .
Urval kommer att ske löpande sök därför tjänsten så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Ort: Älmhult
Heltid
Kontaktperson för detta jobbVid frågor om tjänsten kontakta Elinda Söderberg på Experis IT, telefon 0455-30 27 76 eller
elinda.soderberg@se.experis.com .
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElinda Söderberg 0760-305804
FöretagExperis IT Huvudkontor
AdressExperis IT Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2740916
Observera att sista ansökningsdag har passerat.