Exela söker medarbetare till Backoffice/Support
Exela Technologies AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Exela Technologies AB i Stockholm Vi söker en ny kollega till vårt Backoffice/Support team. Backoffice arbetar med kundservice, support och uppgifter inom alla Exelas produktionsområden såsom dokumentscanning, fakturascanning och pappersbaserade girobetalningar. Som medarbetare på Backoffice ingår du i ett team med 16 trevliga kollegor och rapporterar till gruppchef Thomas Christiansen.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer bestå av att hantera inkommande ärenden via telefon, mail samt via vårt ärendehanteringssystem. Du har ansvar för att inkommande ärenden som registreras i våra interna ärendehanteringssystem utreds, åtgärdas och återkopplas. Hantering av avvikelser, omskanningar, originalbeställningar ingår också i arbetsuppgifterna.
Vi söker dig som är positiv, noggrann och brinner för att leverera bra service till kunden. Du har god förmåga att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter och har en god problemlösningsförmåga. Du kommer ingå i ett team med 16 kollegor där alla har självständigt ansvar för att de ärenden som hanteras är uppdaterade och korrekta. Därför är det viktigt att du kan arbeta både självständigt samt tillsammans med andra. Vidare ser vi att du är kommunikativ, lyhörd och kan bibehålla en god dialog med såväl kunder som kollegor.
God dator- och telefonvana krävs samt erfarenhet av Microsoft Office program. Du kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Exela Technologies is a global Transaction Processing Services (TPS) and Enterprise Information Management (EIM) leader. We provide services and solutions for high-volume, mission-critical organizations seeking to drive efficiency with their business processes. These solutions include scanning, data capture, digital mailroom, archive & retrieval, workflow management and business process outsourcing (BPO). Exela Northern Europe has a staff of around 600 across Sweden, Norway, Poland and Estonia, spread over our Sales department, Business Solutions Group, Customer Services and Business Process Outsourcing. The company is part of the recently Nasdaq listed Exela Technologies, with some 23 000 employees and a presence in +50 countries globally and head office in Dallas, USA.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är tidsbegränsad på ett år med god möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är dagtid. Exela tillämpar individuell lönesättning och kollektivavtal - Almegas IT-avtalet.
Publiceringsdatum2018-07-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-05
Ange följande referens när du ansöker: Backoffice
KontaktThomas Christiansen 073- 153 66 97
Linda Sander
linda.sander@exelaonline.euFöretagExela Technologies AB
AdressExela Technologies AB
Box 90210
12023 Stockholm
KontorsadressVästberga Allé 36A 4TR
Jobbnummer 4239848
Observera att sista ansökningsdag har passerat.