Executive Assistant inom Finance

Arena Personal Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Till vår kund, ett stort telekomföretag söker vi en chefssekreterare.

Arbetet innebär:
• Hålla chefens kalender och mail uppdaterad (koordinering, prioritering, förberedelser)
• Boka resor, visumhantering
• Attesteringar
• Reseräkningar
• Posthantering
• Arrangera konferenser, event och kickoffer för enhetsövergripande
• Ansvara för vissa av enhetens hemsida på intranätet
• Delta i vissa möten
• Uppvaktningar (enhetschefens direktrapporterande)
• Koordinering och planering av interna möten, rumsbokningar samt beställa lunch/middag vid behov
• Mötesanteckningar och dokumenthantering
• Beställning av IT och telefon tjänster/utrustning
• Fakturahantering och utläggsräkningar
• Delta i assistentmöten

Detta är en uthyrning, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Arena Personal men jobba hos vår kund.

Start: 1 mars 2018
Omfattning: heltid
Uppdragslängd: 3 månader


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande assisterande roll och därmed har god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Alternativt har du arbetat i en koordinerande roll mot kund eller på ett event bolag och är redo för nya utmaningar i karriären.
Du är duktig på engelska och svenska, kommunicerar väl i såväl tal som skrift och du är en van användare av Officepaketet.
Det är en fördel om du har en hög teknisk förmåga. Ingen uppgift är för liten för dig och du löser eventuella problem på ett prestigelöst och flexibelt sätt.
Rollen innebär högt tempo, därför är det viktigt att du är strukturerad samt stresstålig.
Som person älskar du att leverera service och har en positiv inställning gällande olika arbetsuppgifter, stort som smått.
Personliga egenskaper som uppskattas är snabbt arbetssätt och noggrant med känsla för detaljer, självgående och drivande med förmåga att se vad som behöver göras och driv att genomföra. Viktigt är att du kan identifiera dig Tele2s värderingar,
Flytande i svenska och engelska är ett krav.

I gengäld erbjuds du en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.




Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-02-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 5688
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louisa Björklund louisa.bjorklund@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
3979489

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: