Eventpersonal sökes Adecco till kund!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du stor social kompetens och vill marknadsföra vår kunds varumärke?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu söker Adecco Office & HR två utåtriktade personer med stort intresse för kaffe till vår kund inom kaffetillverkning! Tjänsten är placerad på olika platser i Sverige.
Publiceringsdatum2010-09-18ArbetsuppgifterRollen innebär att du kommer att arbeta på olika platser i Sverige med att marknadsföra vår kunds produkt under tre olika perioder framöver. Du kommer att vara ute med deras ?kaffebil? och på plats prata och förmedla deras passion för kaffe samt hjälpa konsumenter att hemma kunna få ett riktigt gott kaffe. Rollen innebär rådgivning om beredning av vår kunds sortiment och svara om allt runtomkring kaffe som konsumenterna är intresserade av.
Ni arbetar i ett team om två personer som tillsammans ansvarar för att ni är på rätt plats, har fungerbar utrustning samt bemöter kunderna på bästa sätt och marknadsför vår kunds varumärke. Under ert ansvar ligger också att boka transporter dit ni ska åka samt eventuellt boka boende enligt avtal och bokningsverktyg vid behov då ni inte arbetar på hemmaplan.
Arbetsschema för eventen: v. 45-49 i Stockholm och Göteborg
7-13 i Sälen och Åre
17-24 i Stockholm och Göteborg
Inför tjänsten kommer även en upplärning äga rum som pågår i 1-2 veckor.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en klar gymnasieutbildning samt gärna erfarenhet av försäljning och event. Vidare är du själv en kaffedrickare och intresserad av kaffe, det är meriterande om du har erfarenhet av rollen som barrista eller från café. Ett krav är att du har körkort.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har stor social kompetens och trivs med mötet med andra människor. Vidare är du en problemlösare, ansvarsfull samt flexibel.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och arbetar på uppdrag hos vår kund.
Tjänsten är på heltid under dessa tre perioder, även helger.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
För frågor kring rekryteringsarbetet kan du kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08-598 982 37 alternativt
sofia.wigzell@adecco.se .
Välkommen in med din ansökan!
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 736019
Observera att sista ansökningsdag har passerat.