Eventomatic söker Production/Office Manager

Eventomatic / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eventomatic i Stockholm

Om Eventomatic

Eventomatic är ett företag som tillhandahåller innovativa fotolösningar vilka gör det möjligt för företag att stärka sitt varumärke genom att interagera med sina fans under evenemang och samtidigt synas i social media. Genom vårt unika koncept hjälper vi företag och varumärken med allt från deras produktlanseringar till roadshows och festivaler. Bland våra kunder återfinns Idol, Spotify, O?Learys, Marc by Marc Jacobs, Gina Tricot, IKEA, Gymgrossisten m fl.

Publiceringsdatum
2015-11-06

Om tjänsten
Eventomatic expanderar och söker en ny kollega på heltid till vårt härliga team! Den lediga tjänsten är som Production/Office Manager till vårt kontor i Stockholm. Tjänsten innefattar följande arbetsuppgifter:

• Övergripande ansvar för produktion.
• Ha daglig kundkontakt och se till så att information kommuniceras ut till våra kunder samt internt.
• Se till så att material inkommer och att allt är förberett inför våra event.
• Redigera bild-/kundmaterial i Photoshop.
• Planera och organisera våra leveranser till event samt schemaläggning av personal inför dessa.
• Ansvara för anställdas tidsrapportering.
• Följa upp med kunder efter event.
• Uppdatera texter till hemsida, kataloger, nyhetsbrev, avtal m.m.
• Förmedla och ta emot information till/från externa leverantörer/samarbetspartners.
• Fakturahantering.
• Kontorsinköp.
• Kvittohantering.

Kvalifikationer
Du som söker tjänsten har följande kvalifikationer:

• Är serviceminded och erfarenhet av att jobba med kundkontakt.
• Behärskar Photoshop.
• Har minst fem års arbetslivserfarenhet alternativt en akademisk examen.
• Är strukturerad och har mycket god organisations- och planeringsförmåga.
• Är en positiv och utåtriktad person med hög social kompetens.
• Är mycket duktig på och tycker om att uttrycka dig i skrift, på både svenska och engelska.
• Är administrativt lagd.
• Meriterande är om du arbetat inom t.ex. HR/kontor tidigare samt har körkort.

Då tjänsten innebär mycket eget ansvar och självständigt arbete som kräver planering är det viktigt att du som söker är självgående, har god framförhållning och tar egna initiativ. Det krävs även att du har lätt för att samarbeta med andra, kunder som kollegor.

Lön och anställning

Heltid, fast månadslön enligt överenskommelse. Sex månaders provanställning tillämpas. Arbetet är främst förlagt under kontorstid med möjlighet till flex. Tillträde i januari 2016.

Vi erbjuder dig att

• Själv planera och ta ansvar för ditt arbete.
• Utveckla din roll inom ett expansivt företag med en spännande affärsidé.
• Arbeta på en entreprenöriell arbetsplats med stor möjlighet att påverka företagets utveckling.
• Arbeta med härliga kollegor som tycker det är viktigt att man har roligt på jobbet!

Så ansöker du
Intervjuer sker löpande men sista ansökningsdag är den 25 november. Maila ditt CV och ett personligt brev till emelie@eventomatic.se .
Besök gärna vår hemsida www.eventomatic.se .

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: emelie@eventomatic.se

Kontakt
Emelie Hedberg 0101295282 emelie@eventomatic.se

Företag
Eventomatic

Adress
Eventomatic
Roslagsgatan 2
11355 Stockholm

Kontorsadress
Roslagsgatan 2
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52225688

Jobbnummer
2516648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eventomatic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eventomatic: