Erfaren sekreterare med helhetssyn!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Södertälje,
Botkyrka,
Huddinge,
Järfälla,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Erfaren sekreterare med helhetssyn och känsla för service!
Har du många års erfarenhet av sekreterarrollen och lockas du av att ta dig an ett nytt uppdrag där din känsla för service, proaktivitet och flexibilitet kommer till användning? Adecco har uppdraget för just dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ges möjligheten att ansvara för administration samt vara den som stöttar andra i deras roller. Som sekreterare arbetar du främst med att hjälpa och stötta avdelningen, du ansvarar för kalender- och emailhantering, mötesbokning, konferens- och mötesplanering och koordinering. Dina dagar kommer vara varierande och händelserika där rutinarbete blandas med adhoc ? uppgifter.
Du arbetar strukturerat i en händelsestyrd omgivning. Om du vill fortsätta din karriär som sekreterare och söker vidareutveckling så kommer du få den chansen hos oss!
Vem trivs här?
Har du flera års erfarenhet som sekreterare och vill anta nya utmaningar kommer du att trivas bra. Dina mycket goda kunskaper i Officepaketet kommer väl till pass likväl som dina mycket goda kunskaper i engelska. Eftersom du har vana från arbete inom större internationella företag kommer du snabbt in i rollen.
Är du serviceminded, strukturerad och proaktiv i ditt arbete kommer du att trivas utmärkt! Din förmåga att skapa bra relationer med andra kommer väl till användning och din sociala kompetens uppskattas! Din förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och att prioritera gör att du kommer lyckas mycket bra. Vidare har du integritet och förstår vikten av att hantera information på ett professionellt sätt. Att arbeta med förbättring och effektivisering är något som alltid finns närvarande i ditt arbetssätt och gör dig till en uppskattad medarbetare.
Vad erbjuder vi?
Miljön på företaget är verkligen rätt för dig som vill befinna dig i en spännande och kreativ miljö nära framtida produkter.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten som sekreterare ska tillsättas under september 2012 och är ett uppdrag på lång sikt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller via den här länken
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1614417Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Anna Haglind på tfn: 08-555 987 09 eller
anna.haglind@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tfn: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-09-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1337971
Observera att sista ansökningsdag har passerat.