Erfaren orderadministratör till variationsrik roll
Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker nu en orderadministratör till vår kund, ett företag som tillverkar och säljer lösningar för förbättrad rörlighet för människor med särskilda behov. Tjänsten är placerad på huvudkontoret strax söder om centrala Stockholm.
I rollen som orderadministratör kommer du att erbjudas en stor variation av arbetsuppgifter och ansvarsområden. Som en del av leveransorganisationen arbetar du med att:
• Dagligen registrera order och avvikelser för att säkerställa leveranser
• Säkerställa att relevant information är korrekt uppdaterad i databaser
• Göra kravställning mot inköpsorganisationen
• Sammanställa vecko- och månadsrapporter per säljare
• Genomföra förbättringsarbeten inom leveransorganisationen
• Telefoni- och växeladministration
• Hantera eventuella krediteringar
• Koordinera logistikflödet för service och reparationer mellan leverantör och kund
Du kommer att ansvara för mätning, uppföljning och förbättring av uppställda nyckeltal för leveransprecision och kundnöjdhet, samt vara den främsta kontakten för företagets dotterbolag. Vidare planerar och följer du upp försäljning och marknadsföring till svenska återförsäljare, och hanterar inkommande kundkontakt via telefon, mejl och brev.
Vi söker dig som brinner för att ge bästa möjliga service till såväl kunder som kollegor, och som med ett professionellt bemötande är duktig på att skapa långsiktiga kundrelationer. Du trivs när arbetstempot är högt och drivs av att hitta nya lösningar på problem du stöter på. Som person är du social och trygg i att självständigt lösa dina arbetsuppgifter.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2016-12-07Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Tidigare erfarenhet av hälsa och sjukvård/medicinteknisk bransch
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare. Tillträde efter överenskommelse.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 34652EH i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
34652EH
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seHar du tidigare arbetat med orderadministration och vill utvecklas vidare inom det? Tycker du om kundkontakt och är bra på att skapa långsikta kundrelationer? Är du en driven problemlösare? Då kanske det är dig vi letar efter!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-06
Ange följande referens när du ansöker: 34652EH
FöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3201458
Observera att sista ansökningsdag har passerat.