Erfaren och driven chefsassistent till storbank

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en erfaren chefsassistent till en av våra kunder, en storbank i centrala Stockholm som behöver stärka upp sitt Markets Assistant- team med en duktig och engagerad medarbetare.

I rollen som chefsassistent kommer du att tillhöra assistentgruppen som är en del av stabsfunktionen och Global Business Management. Din huvudsakliga uppgift kommer att innebära dagligt stöd åt Chefen för företagsförsäljning och dennes avdelning. Detta kan innefatta alltifrån att svara på mejl, planera och boka möten till att strukturera runt i ett redan fullspäckat schema. Du kommer även att organisera och sköta delar som planering, bokning av möten, resor och konferenser samt ansvara för övriga kostnadsfrågor. Vidare kan det bli aktuellt att arrangera seminarium samt förbereda och hålla ordning under större och mindre konferenser. I assistentteamet så jobbar man självklart nära och stöttar varandra i det som behövs. Men förväntningarna är samtidigt att du snabbt kommer att vara självständig och självgående. En arbetsdag växlar snabbt fokus och dina arbetsuppgifter kan snabbt förändras, det viktiga är dock alltid att hålla en hög servicenivå gentemot dem du arbetar med.

Vi tror att du som söker är en person som trivs med högt tempo och att verka i en energifylld och händelserik arbetsmiljö. Du är en positiv, nyfiken och glad person som alltid vill lära dig nya moment. För att trivas i rollen har du även lätt för att anpassa dig och tar ansvar i dina uppgifter genom att prioritera och strukturera upp dina arbetssysslor. Du skriver och talar både svenska och flytande engelska, vilket är en förutsättning för det administrativa arbetet.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-05-11

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst 2 års erfarenhet av arbete som chefsassistent eller av liknande roller
• Goda kunskaper i MS-Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Arbetserfarenhet inom finans- och bankverksamhet

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2017-08-31 med chans till förlängning. Tillträde Omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du flera års erfarenhet av att arbeta som assistent på en högre nivå? Trivs du i en energirik arbetsmiljö där du får nytta av din flexibla och kreativa sida? Vill du arbeta på en arbetsplats där ingen dag är den andra lik? Då ska du läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15366ES i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-10
Ange följande referens när du ansöker: 15366ES
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3493060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: