Erfaren IT-servicedeskmedarbetare
Dfind IT AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind IT AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Borås eller i
hela Sverige Erfaren IT-servicedeskmedarbetare
Vi söker just nu en servicedeskmedarbetare med fokus på IT för ett konsultuppdrag hos Kappahl i Mölndal. Uppdraget är initialt 3 mån (okt-dec) med möjlighet till förlängning och eventuell anställning hos vår kund.
Ditt ansvar
ServiceDesk Butik ansvarar för supporten för KappAhls butiker i alla länder. De viktiga komponenterna för butik är kassasystemet med dess funktionalitet och dess periferi såsom kassascanner, betalterminal, kvittoskrivare, etc.
Som konsult i Kappahls ServiceDesk ingår du i ett team på 8 personer. Du agerar första kontakten för användarna i butik rörande deras tekniska problem primärt via telefon och mail.
Du ansvarar självständigt för att samla in den nödvändiga informationen som behövs för att kunna hantera ärendet, göra en analys och undersökning om var problemet kan ligga. Du arbetar proaktivt för att effektivisera supportprocessen och säkerställa att butikens behov av support minskar.
Din profil
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av arbete i en ServiceDesk med fokus på IT. Eftergymnasial utbildning inom IT är meriterande. Tidigare erfarenhet av butikssystem, såsom kassa är meriterande såväl som erfarenhet inom SQL, Power Shell och analys av felloggar. Kunskaper i norska, finska och polska är meriterande. Tempot är högt på ServiceDesk så vi ser gärna kandidater som kan ha många järn i elden. Självklart kommunicerar du budskap och information på ett enkelt och tydligt sätt i skrift och tal både på svenska och på engelska.
Din personlighet
Som person är du social och serviceinriktad och har lätt för att prata med nya människor. Du tar stort ansvar i ditt arbete och har en hög noggrannhet i det du gör. Du är bra på att själv driva ditt arbete framåt och tar ansvar för att processer och arbetssätt följs. Du samarbetar gärna och har ett genuint intresse för att hitta dom bästa lösningarna för butik. Det är också viktigt att du är lösningsorienterad och vågar ställa rätt frågor, samt har förmåga att avgöra när din hjälp inte är tillräcklig och ärendet behöver slussas vidare.
Omfattning: heltid
Sista dag att ansöka är 2018-09-14, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Frida Källström,
frida.kallstrom@dfind.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Dfind IT
Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretaget som erbjuder en omväxlande karriär som konsult inom IT. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Hos oss har du möjlighet att utveckla din kompetens och bygga CV genom olika uppdrag hos våra kunder samtidigt som du får stöd och vägledning från din konsultchef. Dessutom erbjuder vi bland annat webbaserade IT-utbildningar och kompetensutvecklande seminarier.
Självklart har vi också kollektivavtal och förmåner som försäkringar, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rabatt på träningskort.
Välkommen till oss för en omväxlande och trygg karriär som IT-konsult.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-14
Ange följande referens när du ansöker: 201164969
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Källström
frida.kallstrom@dfind.seFöretagDfind IT AB
AdressDfind IT AB
Södra Hamngatan 35
41114 GÖTEBORG
KontorsadressSödra Hamngatan 35, 41114 GÖTEBORG
Jobbnummer 4275534
Observera att sista ansökningsdag har passerat.