Erfaren administratör 50%

ActivPersonal AB / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ActivPersonal AB i Ängelholm, Åstorp, Höganäs, Klippan, Helsingborg eller i hela Sverige

Vi är en strategisk personalpartner som utvecklar människor och företag!

Våra erfarna medarbetare tillhandahåller tillsammans med ActivPersonals specialiserade underkonsulter effektiva och skräddarsydda personallösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek.

Verksamheten har funnits i Helsingborg sedan 2008 och finns idag även i Malmö/Lund, Halmstad samt i Stockholm.

Sedan 2009 är vi ett via Bemanningsföretagen, Auktoriserat bemanningsföretag.

För kunds räkning söker vi en erfaren administratör på 50%. Du skall vara verksam på ett större kontor och administrera reskontra/leveranssedlar från koncernens 21 butiker.

 Viktigt att vara noggrann och  besitta sinne för detaljer

Du är stabil och strukturerad. Gärna lång erfarenhet från adminstration och rutinarbete. Att du har lätt för att samarbeta och gillar ordning och ser vi som  självklart. Har du vana vid att arbeta i AS 400 är det ett plus. God datavana är ett krav.

Eftersom tjänsten är på 50 % har du möjlighet att förlägga dina timmar på 2-3 dagar/vecka om så önskas

Publiceringsdatum
2012-01-19

Arbetstider och omfattning
deltid/visstid

Ersättning
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina, 042-400 0981

Företag
ActivPersonal AB

Adress
ActivPersonal AB
Karl Johans gata 4
25267 Helsingborg

Jobbnummer
1133212

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ActivPersonal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ActivPersonal AB: