Erfaren administrativ assistent till bolag inom grafikbranschen
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-05-19Dina arbetsuppgifterTill vår kund, som är ett stort bolag inom den grafiska branschen söker vi nu en administrativ assistent med start omgående.
Arbetsuppgifterna består av:
• Kontrollera reseräkningar och tidrapporteringshantering samt bistå HR med anställningsavtal, lönerapportering och support för lönesystemet i mån av tid
• Koordinera rese- & hotellbokningar
• Telefoni, nya nummer
• Daglig inläsning/hantering av skannade leverantörsfakturor i Palette. Registrera nya leverantörer i NAV.
• Förkontering vissa fakturor i Palette
• Kontroll och bokföring kassarapporter (månadsvis)
• Ansvar för Convini ("mat på jobbet"), kontroll fakturor, avstämning, underlag till lön
• Behjälplig/backup till olika delar inom ekonomiavdelningen/faktureringen, t ex krediteringar, registrera nya kunder
• Säkerställa att samtliga inköpsavtal med fast/löpande kostnad (ex leasingavtal) är digitalt arkiverade i verktyg för avtalshantering
• Vara behjälplig beträffande formalia beträffande redovisnings/styrelseformalia samt bistå CFO och VD med styrelseformalia och liknande
Vem är du?
Vi söker dig som har minst fem års arbete av liknande uppgifter. Kanske har du tidigare arbetat soim VD-assistent eller liknande.
UtbildningsbakgrundGymnasiekompetens eller motsvarande
Hög datormognad och kunskaper över genomsnittet i de flesta MS Officeprogrammen - speciellt excel
Kompetenser:
• Noggrannhet
• Självständighet och eget driv men samtidigt ha lätt för att jobba i grupp
• Servicekänsla
• Flexibel, lätt för att anpassa sig till förändringar
• Strukturerad, håller tidsramar
• Då tjänsten innebär många kontakter med i stort sett hela bolaget är det viktigt att personen har en affärsmässig och professionell inställning till sitt arbete.
• Han/hon måste ha förmåga att själv söka upp den information och de uppgifter han/hon behöver.
• Är noggrann och medveten om mål och kvalitetsstandard.
Du erbjuds
En tjänst som administrativ assistent på ett spännande bolag. Du kommer att vara placerad på bolagets kontor i Bromma.
tjänsten startar omgående och löper på i minst några månader med chans till förlängning.
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Nina Grundström på tel: 0708- 95 59 82 alternativt
nina.grundstrom@jurek.se .
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida:
www.jurek.se . Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3618
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNina Grundström
nina.grundstrom@jurekbemanning.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2856239
Observera att sista ansökningsdag har passerat.