Engelsktalande teknisk support till Linköping
Avenda Solutions AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avenda Solutions AB i Linköping,
Malmö eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi nu en tekniskt duktig supportperson till ett snabbväxande it-företag i Linköping. Företaget har utvecklat ett banbrytande system för transportbranschen och har skördat stora framgångar internationellt.
Till deras kontor i Linköping söker vi nu en svensktalande och engelsktalande person som är duktig på teknisk support.
Som teknisk support kommer du framförallt jobba med svensktalande och engelsktalande kunder och hjälpa dem när de kontaktar oss.
Kundkontakter sker genom flera olika kanaler: e-post, webbchat och telefon/Skype, så du behöver behärska svenska och engelska felfritt i både tal och skrift.
Det är ett mycket utvecklande jobb i en internationell miljö där du kommer att ha kontakt med väldigt många personer varje dag.
Produkten är en molntjänst, så allt arbete sker från företagets kontor i Linköping.
Du behöver inte ha någon specifik teknisk kompetens för denna position. Du kommer läras upp i vårt system, men det är viktigt att du gillar att lösa problem och är allmänt tekniskt intresserad, samt förstås att du är duktig på att hjälpa andra människor.
Publiceringsdatum2020-11-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-11
AdressAvenda Solutions AB
Teknikringen 1
58335 LINKÖPING
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Spanish Support".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avenda Solutions AB (org.nr 556798-9008)
Teknikringen 1 (
visa karta)
583 35 LINKÖPING
Ansökan E-post:
jobs@avendaconsulting.se Arbetsplats Avenda Solutions AB
Jobbnummer 5440379
Observera att sista ansökningsdag har passerat.