Engagerad Teamleader inom kundservice
Releasy Customer Management AB / Chefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Skövde,
Jönköping eller i
hela Sverige Varför ska du jobba hos Releasy?
Är du en ledare som brinner för att coacha andra?
Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och nu behöver vi en till engagerad Teamleader som kan leda ett team av kundtjänstmedarbetare. Dina framtida kollegor arbetar med uppdrag mot DN, Axfood och SL och tar emot kundärenden genom telefon, mejl och chatt.
Kanske arbetar du som ledare inom ett serviceyrke och vill testa något nytt? Eller kanske finns du inom kundtjänst och vill ta nästa steg i karriären?
Vi söker dig med ambitionen att vara en stöttande ledare som coachar sina medarbetare mot företagets mål och individens utveckling. Som ny Teamledare på Releasy får du utbildning i din nya roll och coachning av din närmsta chef.
Snabbfakta
Roll:
Teamleader
Plats:
Linköping, Mjärdevi
Omfattning:
100%
Publiceringsdatum2021-07-22ErsättningMånadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Huvudsakligen dagtid kontorstider men kväll och helg förekommer.
Startdatum:
2021-10-01 eller enligt överenskommelse.
Ansökan stängs:
2021-09-17.
Övrig informationTillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Hos oss erbjuds du
Vi söker dig som
• Är en ansvarsfull och inspirerande ledare.
•
•
• Drivs av goda resultat och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
•
•
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Kan kommunicera obehindrat i tal och skrift, på svenska och engelska.
•
•
• Gärna har erfarenhet av serviceyrket och att arbeta i en ledarroll, men detta är inget krav.
•
•
• Har en slutförd gymnasieexamen.
Om rollen
Som Teamleader är det din uppgift att leda dina medarbetare mot att nå era mål. Du har huvudansvar för teamets lönsamhet och jobbar aktivt med att kvalitetssäkra vår kundservice genom coachning och uppföljning. Som Teamleader ansvarar du för teamets välmående och har personalansvar för ca 15-20 medarbetare. För att trivas i rollen behöver du vara en naturlig inspiratör som motiverar och lyfter andras prestationer, bygger goda relationer och är ordningsam.
Så ansöker duÄr du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Mattias Flink på
mattias.flink@releasy.seVarmt välkommen med din ansökan!
Om Releasy
Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.
Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.
Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.
Vi har kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)
Arbetsplats Releasy
Jobbnummer 5872075
Observera att sista ansökningsdag har passerat.