Engagerad kundsupport till internationell marknadsledare
Komet Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Har du fingertoppskänsla för service och kundbemötande? Vill du utvecklas inom kundsupport som del av en sammansvetsat och engagerad supportavdelning i ett marknadsledande och framåtsatsande företag? Då har vi tjänsten för dig!
Komet söker nu en framåt och serviceinriktad konsult för spännande och långsiktigt heltidsuppdrag som supportmedarbetare hos en av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. Kundsupporten sitter som del av svenska huvudkontoret i Hammarby Sjöstad, Stockholm.
Som kundsupport arbetar du som första kontakt och support för företagets kunder. Du ansvarar för att ge ett lyhört, engagerat och lösningsorienterat stöd till kunderna i en bred och varierad repertoar av tekniska och administrativa supportärenden. Ena stunden löser du tekniska problem relaterade till betalterminaler, för att nästa hantera transaktionsärenden, merförsäljning eller avtals- och fakturafrågor. Du supporterar i huvudsak över telefon, men kundkontakt över e-post förekommer också. Supportavdelningen är en central funktion inom bolaget och du kommer att många kontaktytor hos övriga interna avdelningar.
Är du den vi söker?
Vi ser att du som söker har någon tidigare erfarenhet av servicearbete. Det kan vara från tidigare roll som supportmedarbetare, eller från andra kundinriktade tjänster. Du har en alert och trevlig approach och trivs med telefonen som arbetsverktyg. Vidare har du en god IT-mognad och lätt att sätta dig in i nya system. Du behärskar du både svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Som person är du genuint serviceinriktad, lyhörd och tålmodig, men kan också vara ödmjukt tydlig och bestämd om det behövs. Den målgrupp du kommer att supportera ställer högra krav på servicenivå och ett uppmärksamt bemötande. Ibland är det många som ringer in och stor belastning i supporten, så det är viktigt att du är alert och initiativtagande med förmåga att hantera höga stressnivåer. Eftersom tjänsten innefattar tekniska ärenden är teknikintresse och kunnande ett stort plus i kunden. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Du erbjuds möjlighet till ett roligt och meriterande uppdrag med goda chanser till överrekrytering och anställning direkt hos kund efter en inledande inhyrning. Vår uppdragsgivare satsar på sin personals välmående och erbjuder såväl utvecklingsmöjligheter som attraktiva personalförmåner.
Låter det som ett uppdrag för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan med CV och personligt brev! Intervjuer sker löpande och platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Information om uppdraget:
Start: Omgående. Förtydliga i din ansökan när du finns tillgänglig för start.
Arbetstider: Kl 8-17
Uppdragslängd: Minst sex månader med mycket goda möjligheter till överrekrytering.
Publiceringsdatum2013-11-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-AS, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1712816
Observera att sista ansökningsdag har passerat.