Engagerad Inköpsassistent till Rinkaby Rör

Maxkompetens Konsult AB / Kontorsjobb / Kristianstad
2016-06-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Engagerad Inköpsassistent till Rinkaby Rör" (publicerad 2016-06-23) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-06-23

Arbetsuppgifter
På Rinkaby Rör lägger man stor vikt vid sin inköpsorganisation och i din roll som Inköpsassistent kommer du att vara en betydelsefull funktion i denna. Dina arbetsuppgifter omfattar hela inköpskedjan från registrering och bekräftelse av inköpsorder, kontroll av ordererkännanden samt att du stämmer av fakturorna från leverantörerna mot rapporterad inleverans.

Profil
Vi söker dig som har någon tidigare erfarenhet från administrativt arbete. Har du tidigare arbetat med inköpsrelaterade uppgifter kan detta vara meriterande. Kanske har du en utbildningsbakgrund inom ekonomi, inköp eller liknande. En god datavana är nödvändig och även din förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift är god.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet. Vi söker dig som är självständig och som tar ett stort ansvar för ditt arbete. Du är driven, energisk och tar dig an ditt arbete med en positiv inställning. Vidare är du noggrann, strukturerad och har ett gott siffersinne. Du trivs med att värna om och upprätthålla goda leverantörsrelationer. Du delar och arbetar efter Rinkaby Rörs värderingar Kvalitet, Ärlighet, Samarbete och Utveckling. Stämmer våra önskemål in på dig och du attraheras av Rinkaby Rör och tjänsten som Inköpsassistent ser vi mycket fram emot din ansökan.

Sista ansökningsdag

I denna rekrytering samarbetar Rinkaby Rör med Maxkompetens. Sista ansökningsdag är 11/8. Ansvarig för rekryteringsprocessen är Therese Hulte som pga semestertid nås först 8/8 på telefonnummer 044-781 44 80 eller på therese.hulte@maxkompetens.se . Innan detta kontakt via växeln 044-781 25 25.

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.

Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-11
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4851
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Therese Hulte 0447814480 therese.hulte@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Lilla Torg, Cardelssgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Lilla Torg, Cardelssgatan 13, Kristianstad

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2922360

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: