Engagerad ekonomiassistent till företag i City!

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund söker vi en ambitiös och engagerad ekonomiassistent som kommer att arbeta från deras svenska huvudkontor och vara en del av ett bredare redovisningsteam. Du kommer att rapportera till chefen för redovisning. Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm.

Tjänsten är på heltid och beräknas tillsättas omgående. Initialt kommer detta vara ett konsultuppdrag med möjlighet till förlängning alternativt tillsvidareanställning.

Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta självständigt och proaktivt inom ekonomifunktionen. Det är en bred roll där du får möjlighet att bidra med din kompetens inom både leverantörs- och kundreskontra, avstämningar med mera.

Vidare kommer du att sköta de utgående betalningarna samt bankavstämningar och vara behjälplig vid månatliga stängningar. I rollen ingår även att se till att relevant fakturainfomation ligger inne i systemet samt att ansvara för administrationen i deras affärssystem, Deltek Maconomy.

Din bakgrund:
Vi söker dig med minst eftergymnasial utbildning inom ekonomi och ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - gärna inom ekonomisk förvaltning eller liknande. Vi ser att du har god kommunikativ förmåga och trivs i en administrativ roll. Starkt meriterande är det med kunskaper i Deltek Maconomy.

Full yrkesskicklighet i både svenska och engelska är ett krav.

Då rollen innebär många kontaktytor bör du känna dig bekväm i en koordinerande roll samt ha en serviceinriktad och tålmodig inställning. Vi ser också att du har ordningssinne, är ansvarsfull och duktig på att prioritera ditt arbete. Du är prestigelös och teamorienterad och tycker om att ha en roll med många kontaktytor.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag.

Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-11-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-21
Ange följande referens när du ansöker: 1124
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson camilla.jonsson@avanzera.se 0735442422

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4470830

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: