Elektriker till El-Wicke
Sig International AB / Installationselektrikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla installationselektrikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sig International AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige El-Wicke är ett el- installationsföretag som startade 1980. Vi arbetar med ny-, om- och tillbyggnader samt servicearbeten inom butiker, kontor och bostadsfastigheter. Idag är vi 10 stycken anställda.
Vi växer och söker nu
Elektriker
Som elektriker hos El-Wicke arbetar du med elinstallationer i fastigheter och butiker. Du ansvarar för dina egna projekt och sköter all kundkontakt, och bokar tid för utförande av arbeterna.
För att lyckas i rollen har du minst 6 års erfarenhet inom branschen, gärna i ROT-arbeten. Relevant utbildning är meriterande. Ett krav är att du har ECY- certifikat, och behärskar svenska både i tal och skrift. B-körkort är en självklarhet. Som person är du glad, positiv och kan ta eget ansvar men även trivs med lagarbete.
Vi erbjuder ett företag med lång erfarenhet, bra gemenskap och stor bredd på våra jobb. Som elektriker hos oss får man jobba efter regeln frihet under ansvar.
Intresserad och vill veta mer? I denna rekrytering samarbetar El-Wicke med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Jobways rekryteringskonsult Mathilda Törnlöf, 08 510 603 89. Skicka din ansökan till
mathilda.tornlof@jobway.se snarast, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
Publiceringsdatum2015-01-09KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
mathilda.tornlof@jobway.seFöretagSIG INTERNATIONAL AB
AdressSIG INTERNATIONAL AB
11135 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 48
Stockholm
Visa på karta
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-510 662 00
E-postadress:
info@jobway.se Jobbnummer 2122627
Observera att sista ansökningsdag har passerat.