Ekonomitjänst med fokus på leverantörsreskontra

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ekonom till ett konsultuppdrag i Stockholm. Här får du chansen att få kommunal erfarenhet och ett meriterande uppdrag!

Om uppdraget

Vi söker nu en konsult för ett uppdrag inom ekonomi med fokus på leverantörsreskontra till ett av Sveriges största bolag inom fastighetsförvaltning som går under Stockholms kommun. Uppdraget förväntas starta i början av mars och sedan preliminärt pågå till 31 maj 2024.

Uppdraget är på heltid 100% med arbetstider måndag-torsdag 8:00-17:00, samt fredag 8:00-14:00. Du kommer att arbeta på kontoret i Vällingby med viss möjlighet till distansarbete.

Publiceringsdatum
2024-02-27

Arbetsuppgifter
Under uppdraget kommer du att stötta vår kunds arbete kopplat till att hantera
leverantörsreskontra, betalningar och inköpsfakturor. Du arbetar med upplägg av grunddata i Agresso så att inköpsordrar ska kunna nyttja förkonteringar. Vidare ska du kunna hjälpa till med samordning på funktionen leverantörsreskontran.

Kvalifikationer
• Några års arbetslivserfarenhet av arbete med leverantörsreskontra

• Erfarenhet av att arbeta i Agresso med leverntörsreskontra

• Erfarenhet av elektroniska fakturor

• Flytande i svenska i såväl tal som skrift

• Erfarenhet av att leda och arbeta med leverantörsreskontra.

• Erfarenhet från redovisning

Meriterade

• Tidigare erfarenhet av redovisning

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-03-06

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se
072-175 50 00

Jobbnummer
8501586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: