Ekonomisk förvaltare till konsultuppdrag i Örebro

Experis / Redovisningsekonomjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Örebro, Kumla, Hallsberg, Lindesberg, Arboga eller i hela Sverige

För ett konsultuppdrag söker vi dig som vill jobba som ekonomisk förvaltare hos våran kund som verkar inom fastighetsbranschen och som i sin tur jobbar för sina kunder. Vi söker dig som vill bli en del av oss på Experis i vår fortsatta framgång. Hos oss får du en dedikerad konsultchef och utvecklande uppdrag inom många olika branscher. För rätt person finns även möjlighet till fortsatt anställning direkt hos kunden.

Nu söker vi dig som vill jobba som ekonomisk förvaltare hos vår kund i Örebro. Uppdraget beräknas påbörjas så snart som möjligt och pågå minst fram till hösten.
För rätt person kan anställning direkt hos kunden komma att bli aktuellt.

Publiceringsdatum
2018-03-26

Dina arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du med ekonomisk förvaltning för de kunder du har ansvar för. Du ansvarar för all ekonomi, administration, arkivering och inventering för den aktuella kunden man jobbar åt.
Arbetsuppgifter som kan komma att förekomma:

* Upprättande av budget, bokslut, analyser för balans, resultat och likviditet för den aktuella kunden.
* Sköta låneupphandlingar och övrig finansiell planering.
* Ansvar för att sköta rapporteringen mot myndigheter och ägare.
* Ansvar för finansiering och försäkringar i samråd med chef.
* Ansvar för att ekonomirelaterade rutiner finns och är uppdaterade.
* Upprätta och utveckla ekonomirapporter och ansvar för dess uppdatering.
* Upprätta månads- och årsbokslut och föreslå åtgärder.
* Fungera som representant hos ett antal förvaltade bostadsrättsföreningar eller andra kunder i frågor som berör den ekonomiska förvaltningen och därmed även medverka vid styrelse- och årsmöten på kvällstid.
* Handha kundkontakt och utföra kundvård.

Viss arbetstid är förlagd på kvällstid då du deltar i styrelsemöten hos kunderna.

Vem är du?

För denna roll får du gärna ha en eftergymnasial ekonomisk utbildning. Du har övergripande ekonomisk kunskap, bland annat erfarenhet av redovisnings- och bokslutsarbete och är van vid självständigt arbete. Det är positivt om du tidigare har arbetat med kundkontakter och det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen. Ett stort plus är om du har kunskap i Agresso/Unit4. Som person är du serviceinriktad och har en social kompetens. Det är viktigt med förmågan att se och möta kunders behov samt agera professionellt och kundorienterat.
Det är viktigt att du kan stå för kundens slogan som är - Vi bryr oss!

Så ansöker du
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerad CV. Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.eller brev. Intervjuer sker löpande och därför önskar vi att få din ansökan så fort som möjligt.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Martin Liljeholm på eller Telefonnummer: 019-16 65 50.
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: 41627
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Liljeholm Martin.Liljeholm@se.experis.com

Företag
Experis

Adress
Experis
70212
70212 1880

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 6

Jobbnummer
4045113

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: