Ekonomikunnig receptionist

Montico HR Partner AB / Ekonomiassistentjobb / Ydre
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Ydre, Eksjö, Kinda, Vetlanda, Nässjö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Ydre, Eksjö, Kinda, Vetlanda, Nässjö eller i hela Sverige

Kundföretaget

Ydre-Grinden AB har försett svenska lantbrukare med egentillverkade produkter sedan mitten av 40-talet. Idag är vi ett modernt och medvetet företag med försäljning och leverans av varor över hela norden. Huvudkontor, tillverkning och lager ligger i Rydsnäs i södra Östergötland nära gränsen till Småland. Företaget är sedan 2003 en del i den finska koncernen Pellon Group Oy med ett stort och konkurrenskraftig produktutbud vilket gör oss till Sveriges mest kompletta företag i branschen. Omsättningen under 2013 uppgick till drygt 120 MSEK med ca 45 anställda.

Publiceringsdatum
2015-01-14

Dina arbetsuppgifter
I samarbete med Montico söker nu Ydre- Grinden efter en ekonomikunnig receptionist.
Rollen är omväxlande och utmanar innehavaren att hantera många olika uppgifter parallellt. Uppgifterna kräver en person som är vaken, pigg och mångsidig.

I dina arbetsuppgifter ingår att ansvara för;
• växel och reception
• leverantörsreskontra
• kreditbedömning och kravhantering
• uppdatering och underhåll av anläggningsregistret
• inköp av kontorsmaterial

Vidare kommer du att vara behjälplig i bokslutsarbete och lönehantering.
Du trivs att vara spindeln i nätet och att vara företagets ansikte utåt i kontakt med kunder och leverantörer.

Tjänsten behöver tillsättas omgående.

Profil
Du som söker har minst 3-5 års erfarenhet som ekonomiassistent, gärna i kombination med receptionsuppgifter.
Du har goda datakunskaper i främst excel och behärskar koncernspråket engelska.

Att sitta i en kombinationstjänst ställer stora krav på dig som person.
Vi ser gärna att du har en hög servicekänsla med stort engagemang och god förmåga att prioritera även i pressade situationer.

Som person är du noggrann strukturerad och bra på att se helheten såväl som detaljerna. Du trivs att arbeta i en rörlig miljö och hugga i där det behövs.

Du är genuint intresserad av ekonomi, administration och service.

Vårt företag

Montico-koncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 650 anställda och omsätter cirka 400 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och kontor finns också på ett flertal orter i södra och mellersta Sverige. I Montico-koncernen ingår även Hammarö Svetsteknik AB och Arbetsgivarringen AB.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.
Då vi gör löpande urval ser vi fram emot din ansökan så snabbt som möjligt.
Tjänsten kommer att tillsättas så snart rätt kandidat har hittats.

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2007
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Beuschel

Företag
Montico HR Partner AB

Adress
Montico HR Partner AB
Järnvägsgatan 16
59551 Mjölby

Kontorsadress
Järnvägsgatan 16, Mjölby

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2128020

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: