Ekonomiassistent till Wilo
Sydost - Tjänsteman / Ekonomiassistentjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sydost - Tjänsteman i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Tingsryd,
Vetlanda eller i
hela Sverige Wilo är en av världens ledande tillverkare av pumpar och pumputrustning, ett multinationellt företag med över 60 dotterbolag och en årlig omsättning på 12 miljarder SEK. I Norden omsätter vi ca 320 miljoner SEK och är 80 medarbetare varav 42 i Sverige. Huvudkontoret för Norden ligger i Växjö med säljkontor på ytterligare 6 orter i Sverige samt säljkontor i Oslo, Köpenhamn och Helsingfors. Wilo lever efter sina värderingar där mjuka värden såsom tillgänglighet, seriositet och effektivitet harmoniserar med internfilosofi att alltid sätta kund och partner i fokus. Samarbete med de ledande VVS-grossisterna garanterar en hög produkttillgänglighet och bästa tänkbara logistiklösning. Mer information hittar du på
www.wilo.se Är du en noggrann och serviceinriktad person som vill arbeta i en internationell verksamhet?
Till Wilo Nordic söker vi nu en ekonomiassistent till deras verksamhet i Växjö. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Du förväntas kunna börja omgående och uppdraget pågår i sex månader.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent blir du en del av ekonomiavdelningen i en internationell verksamhet! Du blir ett viktigt tillskott för att säkerställa att ekonomi sker enligt konstens alla regler.
Exempel på dina arbetsuppgifter som ekonomiassistent:
• Hantera fakturor
• Sköta leverantörsreskontran
• Kontering av attestflöde
• Besvara frågor från attestanter kring fakturor
Din profil
Vi söker en person med driv som är hungrig att lära sig och ta sig an nya uppgifter!
För att vara aktuell för tjänsten har du avklarad eftergymnasial utbildning med inriktning ekonomi. Du har goda vana att arbeta i Microsoft Office-paketet har du dessutom erfarenhet av systemet Navision ses detta som meriterande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som text.
Som person är du positivt inställd med ett ekonomiskt intresse. Du har ett ödmjukt förhållningssätt såväl mot kollegor som arbetsuppgifter. Du är flexibel och har ett stort personligt driv och är självgående i ditt arbete.
I din roll kommer du ha en del kontakt med leverantörer och kunder och vi ser därför att du är serviceinriktad.
Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 39 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.
För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-02-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: 6483
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinn Isberg
linn.isberg@onepartnergroup.seFöretagSydost - Tjänsteman
AdressSydost - Tjänsteman
Storgatan 30
35231 Växjö
KontorsadressStorgatan 30
Jobbnummer 3979249
Observera att sista ansökningsdag har passerat.