Ekonomiassistent till uppdrag med start i januari
SJR in Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR in Scandinavia AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Är du en positiv och problemlösningsorienterad person? Trivs du i ett prestigelöst gäng där man ställer upp för varandra? Då kan detta vara något för dig!
Publiceringsdatum2020-12-15Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent ansvarar du för leverantörsreskontran för ett av vår kunds två bolag. Arbetet innebär registrering och kontering, attesthantering samt betalning av fakturor. I samband med bokslut gör du avstämningar, periodiseringar och avsättningar. Du ansvarar också för den månatliga intrastatrapporteringen.
Vem söker vi?
Vi söker dig med några års erfarenhet av leverantörsreskontraarbete, gärna från en större bolag där du är van vid stora flöden. Det är också en fördel om du har arbetat med inventarier och avskrivningar. Vidare är du en van användare av Excel och du kommer även arbeta mycket i affärssystemet Oracle, vilket det är meriterande om du har erfarenhet av sedan tidigare. Det är ett krav att du behärskar både svenska och engelska i såväl tal som skrift.
För att passa i rollen är du en engagerad och självgående person som tycker att det är kul att lösa problem och räds inte för utmaningar. Vidare är du social och har lätt för att samarbeta med andra.
Ytterligare information om uppdraget
Vår kund har sina lokaler centralt i Göteborg. Önskvärd start är i januari och du kommer att bli anställd som SJR-konsult under sex månader, därefter finns goda chanser till förlängning.
Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSjr In Scandinavia AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sjr In Scandinavia AB (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Jobbnummer 5489977
Observera att sista ansökningsdag har passerat.