Ekonomiassistent till OKI

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-02-14

Företaget
OKI är specialister på skrivare för företag. OKI-koncernen grundades med huvudmålet att leverera produkter och lösningar som är anpassade till företagets kunder, genom rådgivande och innovativa lösningar för service, utformning, tillverkning och implementering. OKI-gruppen, med över 18 000 anställda i 120 länder över hela världen, för samman stödet från en global organisation med inställningen hos ett lokalt företag.

Företaget sitter i ljusa lokaler i Kista med ca 15 personer som arbetar på kontoret. Det råder en familjär stämning och man har kul tillsammans på jobbet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du brett med uppgifter inom ekonomi med fokus på kund- och leverantörsreskontra. Övriga arbetsuppgifter är löpande bokföring, avstämningar och utredningsarbete. Du ingår i ett team på fyra medarbetare och har ett nära samarbete med redovisningschefen. Eftersom det är en relativt liten arbetsplats ingår även en del övriga kontorsgöromål efter behov. Organisationen använder sig av SAP ekonomisystem.


Kvalifikationer
• Gymnasieekonom eller motsvarande
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Tidigare arbetat i SAP
• Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel

Vi tror att du som söker är en person som är van och trivs med att arbeta självständigt och kan driva ditt arbete framåt på egen hand. Du är analytisk och bra på att komma med egna initiativ. Du har förmågan att arbeta detaljerat samtidigt som du också kan ha överblick över ditt arbete. Som person är du prestigelös och ser inga problem i att hugga i där det behövs. Vidare är du noggrann och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, leverantörsreskontra, redovisning, avstämning, inbetalning, påminnelser, bokföring, fakturering, kontoavstämning, heltid, Kista, kundreskontra, Stockholm, omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nico Ruponen nico.ruponen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3965241

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: