Ekonomiassistent till kund i Uppsala - Interimsuppdrag
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Uppsala,
Sigtuna,
Österåker,
Upplands Väsby,
Sollentuna eller i
hela Sverige Är du den vi söker?
Är du ekonomiassistent med goda kundkunskaper inom reskontraarbete? Har du ett stort intresse för ekonomi och som vill arbeta i ett framgångsrikt företag i en föränderlig miljö? Då är det dig vi söker.
Publiceringsdatum2020-04-20Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra med tillhörande arbetsuppgifter. Arbetet innebär mycket kontakt med leverantörer och kollegor, vidare ingår också administration och vanligt förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Administration av inkommande lev. fakturor i ekonomisystemet enligt befintliga processer.
• Betalningar, avstämningar, kravhantering och rapportering.
• Ärendehantering via telefon, mejl och ärendehanteringssystem.
• Förändringsarbete för att gå mot ett mer processtyrt arbetssätt och ägandeskap.
ProfilVi söker dig som har Gymnasial utbildning inom ekonomi och det är meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du bör ha flera års erfarenhet av ekonomirelaterat arbete och goda kunskaper i reskontra arbete. För att trivas i rollen behöver du en framåtanda och engagemang och vilja bidra till deras fortsatta tillväxt resa. Vi tror att din målmedvetenhet kombinerat med ansvar kommer ge dig rätt förutsättningar att utvecklas, och kanske viktigast av allt - trivas hos dem. Du har god datorvana och gärna arbetat i IFS ekonomisystem samt flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Om Inhouse
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi är specialister inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se
Övrig informationUppdraget är interim med start 4 maj till 11 november 2020. Ansök gärna direkt då urval och intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om rollen, kontakta rekryteringskonsult,
jenny.stierngranat@inhouse.se eller på telefon 0760-943618.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningEnbart provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInhouse AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3192".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Inhouse AB (org.nr 556545-0458),
http://www.Inhouse.se Arbetsplats Inhouse AB
Jobbnummer 5196326
Observera att sista ansökningsdag har passerat.