Ekonomiassistent till konsultuppdrag

PS Partner / Ekonomiassistentjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PS Partner i Borås, Bollebygd, Ulricehamn, Alingsås, Härryda eller i hela Sverige

PS Partner rekryterar tjänstemän och specialister och har gedigen erfarenhet av rekryteringsbranschen.

PS Partner står för en helhet och ett nära samarbete i varje process där kompetens skall tillföras, vare sig det är via rekrytering, konsultinsats eller ledarutveckling.

Vi vet att behovet av kompetens varierar över tid och vi vet också att det finns många faktorer inblandade. Vår strävar därför efter långsiktiga relationer för att på bästa sätt hjälpa våra kunder till proaktivitet, lönsamhet och framgång. Det kan handla om att lägga en plan för utveckling av intern personal, säkerställa strukturkapital, successionsordning eller leda workshops & event för att kontinuerligt locka utmanare till företaget.

Oavsett vad, gör vi alltid vårt yttersta för att alla parter ska se den långsiktiga nyttan.

PS Partner startades 2010 och har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Borås.

Inom PS Partner familjen finns vårt snabbfotade konsultbolag PS Interim, PS Management för chefsrekrytering och PS Leadership för coaching och ledarutveckling.

Nu söker vi en serviceinriktad och engagerad ekonomiassistent till vår kund i Borås-området. Rollen är ett konsultuppdrag med start i december/januari.

Rollen innefattar ett omväxlande och brett arbete inom ekonomi där du ingår i ett team om fem personer. Då tjänsten innefattar en hel del kontakter både internt och externt, samt att man arbetar både mot den svenska och danska marknaden, är det viktigt att du är kommunikativ och lyhörd. Att ha nära till skratt men arbeta hårt och noggrant är definitivt en styrka.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:

• Löpande bokföring fram till månadsbokslut
• Hantering av kund- & leverantörsreskontra
• Betalningar
• Andra förekommande ekonomiuppgifter

Publiceringsdatum
2018-12-06

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning
• Ca 1-3 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Vana att arbeta i team och mot gemensamma mål

Som person är du strukturerad och noggrann. Du är serviceinriktad och tydlig i din kommunikation och känner dig bekväm med att hantera både interna och externa kontakter.

Självklart är din samarbetsförmåga mycket god och du är van att jobba mot deadlines. För att lyckas i rollen behöver du vara prestigelös och trivas med att arbeta i ett team samtidigt som du tar fullt ägandeskap för dina arbetsuppgifter.

Tjänsten

Du blir anställd som konsult i PS Partner Borås. Anställningen är på heltid och med start januari 2019 eller tidigare, med stor möjlighet till förlängning och tillsvidareanställning. Placering för uppdraget är i Borås-området.

Så ansöker du
För frågor, kontakta rekryteringskonsult Annelie Solhage på 0735-338995 eller annelie.solhage@pspartner.se

Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PS Partner

Adress
PS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
4496234

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PS Partner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PS Partner: