Ekonomiassistent på heltid

Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund arbetar med att anordna konferenser och hyra ut exklusiva kontorslokaler på attraktiva adresser. Då deras nuvarande ekonomiassistent kommer att sluta söker de nu efter en ny stjärna till sitt team. Du kommer främst att arbeta med leverantörsreskontra men även delta i andra delar av ekonomiarbetet. Tjänsten är på heltid under kontorstider måndag till fredag. Företaget ligger centralt i Stockholm och du kommer att arbeta i ett tight team om fyra personer. Detta är en bra möjlighet för dig som vill utvecklas i rollen som ekonomiassistent och sätta din prägel på ekonomiavdelningens arbete.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli direkt anställd av våran kund.

Publiceringsdatum
2017-05-04

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att arbeta med:

• Löpande bokföring
• Inskanning, registrering och kontering av leverantörsfakturor
• Leverantörsreskontra
• Periodiseringar
• Momsavstämningar
• Assistera vid bokslutsarbete

VI SÖKER DIG SOM

• Har en YH-utbildning eller kandidatexamen inom ekonomi
• Har mellan 6 månader och 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Kan uttrycka sig flytande på svenska i både tal och skrift. Du ska även ha mycket goda kunskaper i engelska.

Som person är du serviceminded, social och duktig på att bemöta kunder. Vidare kan du arbeta fokuserat och noggrant under stress. Du har god förmåga att arbeta självständigt och har en analytisk förmåga. Vidare är du duktig på att komma med förslag på förbättringar i arbetet.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B
Box 272 44, 102 53 Stockholm

Jobbnummer
3475850

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: