Ekonomiassistent På Halvtid Till Skogås!
Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arenapersonal rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdagen den 13 februari 2013
Kl. 10.30-11.30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Ekonomiassistent på halvtid till Skogås
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent som kan tillträda ett nytt jobb på halvtid (50-60%) i april. Vår kund är verksam inom byggbranschen och har sitt kontor i trevliga lokaler i Skogås.
Som ekonomiassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att självständigt sköta leverantörsreskontran. I rollen ingår att hantera ankomstregistrering, kontera, sköta projektredovisning och kopiera. Vidare omfattar arbetet sortering, insättning i pärm, definitiv registrering, betalning av leverantörsfakturor samt intrastat redovisning. Även andra ekonomiuppgifter ingår i tjänsten såsom kundreskontra, löpande bokföring, avstämningar samt viss löneadministration. Då företaget är litet ingår även övriga kontorsuppgifter till viss del t.ex. att öppna posten, svara i telefon och sköta arkivering.
För att vara aktuell för uppdraget, vill vi att du har arbetat minst ett år med liknande arbetsuppgifter och trivs med att arbeta med leverantörsreskontra. Som person är du social, positiv, prestigelös och flexibel samt har ett öga för siffror och struktur. Vidare värdesätter vi att du är ansvarsfull, noggrann och har skinn på näsan. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Officepaketet och har du arbetat i Hogia är det meriterande.
Uppdraget kommer att starta i slutet av april och löpa på tom augusti 2014 med möjlighet till viss förlängning. Tjänsten är på halvtid och flextid kan tillämpas. Då kommunikationerna är begränsade, är det en fördel om du har tillgång till bil.
Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2013-03-07Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-12
VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ AF CITY!
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 1487042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.