Ekonomiassistent på deltid till Arena Personal
Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2012-02-07Om företagetEn av våra ekonomiassistenter ska gå på föräldraledighet, därför söker vi nu dig som vill jobba internt, hos oss på vår ekonomiavdelning. Du kommer att jobba på vårt huvudkontor, som finns beläget på Fridhemsplan i fräscha lokaler. Allt som allt är vi ca 35 personer som jobbar här. Vår ekonomiavdelning består av sex personer, alla med egna ansvarsområden. Beroende på dina tidigare erfarenheter och kunskaper, kommer du att få ett eget ansvarsområde utifrån detta. Ekonomiavdelningen är en central enhet för alla våra kontor, runt i Sverige.
Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer du att arbeta med fakturering och lönehantering, både för tjänstemän och LO-anställda. Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och noggrann samt har ett öga för siffror och struktur. Det är även viktigt att du har lätt för att samarbeta. För att klara av jobbet har du goda datakunskaper. Det är meriterande om du har erfarenhet av något ekonomisystem, gärna Hogia lön, då du kommer att jobba i detta system.
ProfilVi ser att du är studerar ekonomi på högskola/universitet, eller att du studerar en KY-utbildning inom ekonomi/lön. Tidigare arbetslivserfarenhet av något slag är ett krav, det är meriterande om du jobbat som ekonomiassistent tidigare.
Anställningen börjar i maj 2012 och pågår åtminstone fram till september 2013, med chans till förlängning. Följaktligen bör du ha ett par år kvar till din examen. Vi är främst i behov av din hjälp vid löne- och faktureringsdatum, men det är flexibelt med tider och du kommer överens med vår ekonomichef om när du ska vara här. Vi uppskattar antalet timmar till ca 50/månad. Under sommaren kommer du att jobba heltid.
Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om företagetArena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Vi arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Våra verksamhetsområden är Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet och Fordon.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-29
Ange följande referens när du ansöker: 354
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElisabet Granström, 08-587 117 05
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1151225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.