Ekonomiassistent med breda arbetsuppgifter!
Vendator Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-03-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent med breda arbetsuppgifter!" (publicerad 2016-03-04) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vendator Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi på Hubbr ser oss som en hubb, länk eller nav som hjälper ditt varumärke. Oavsett om det handlar om att rekrytera rätt personal, få hjälp med kreditvård, stödja säljavdelningen, hjälpa till med er kundtjänst eller undersöka vad er målgrupp tycker om er så finns vi där. Lite förenklat skulle man kunna säga att vi representerar ditt varumärke oavsett kanal och kundrelation.
Vi söker nu en ekonomiassistent internt till vårt kontor i Stockholm, Alvik!
Publiceringsdatum2016-03-01Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent hos oss kommer du bistå med stöd och hjälp i det dagliga arbetet på vår ekonomifunktion. Arbetet kommer främst innebära ekonomiarbete men även en del administration. Tjänstens omfattning är 75% ekonomiassistent och 25% löneadministratör. Du kommer således bistå vår HR-chef med samtliga steg i löneprocessen.
Dagliga arbetsuppgifter:
• Ansvara för kund- och leverantörsreskontran
• Ansvara för attestflödet - leverantörsfakturor
• Registrering i leverantörs- och kundreskontra
• In och utbetalningar
• Fakturering samt avstämningar
• Hantera avtal
• Ankomstregistrering
• Producera kundfakturor
• Stämma av aktiviteten i attestflödet
• Ansvara för att faktureringsrutiner mot kund upprätthålls
• Bokföring av leverantörsfakturor
• Administrera utläggs- och reseräkningar
• Fungera som assistent till VD vid behov
• Ansvara för beställningar av kontorsmaterial och andra förbrukningsinventarier vid behov
Vem söker vi?
Vi söker dig som ständigt vill utvecklas. Du som drivs av att överträffa dig själv och dina egna mål varje dag. Vi ser gärna att du är effektiv och kan hålla flera bollar i luften.
I rollen som ekonomiassistent behöver du även:
• Behärska svenska obehindrat i tal och skrift
• Vara strukturerad och noggrann
• Hålla ett högt tempo och trivas i en fartfylld miljö
Kompetenser• Goda kunskaper i Visma Control
• Goda kunskaper i Quinyx
• Goda kunskaper i redovisning och bokföring
• God förståelse för verifikationsflödet
• Grundläggande kunskaper i MS Office
Som en del av Hubbr får du:
• En central roll i en spännande verksamhet med höga tillväxtmål
• Utvecklande arbetsuppgifter där du befinner dig i centrum av verksamheten
• Enorma utvecklingsmöjligheter inom hela koncernen
• Breda arbetsuppgifter
Så ansöker duVi vet att rätt inställning är avgörande för att lyckas denna roll och tror att du delar våra aspirationer att bli bäst på det vi gör. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Fredrik Sjöberg på 072-326 82 66. Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-21
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Sjöberg (rekryteringsansvarig)72-326 82 66
FöretagVendator Bemanning AB
AdressVendator Bemanning AB
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 143
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2699300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.