Ekonomiassistent Leverantörsreskontra AllOffice Nordic AB
Alloffice Nordic AB / Ekonomiassistentjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Bjurholm,
Sollefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alloffice Nordic AB i Örnsköldsvik,
Hudiksvall,
Östersund,
Ljusdal,
Piteå eller i
hela Sverige AllOffice Nordic AB i Örnsköldsvik söker nu en Ekonomiassistent till leverantörsreskontra
AllOffice är ett positivt, nytänkande och innovativt företag. Med butiker från Luleå i norr till Trelleborg i söder, e-handel, kundsupport och branschens största säljkår. Vi erbjuder service samt ett heltäckande sortiment av kontors- & städprodukter, möbler, ergonomi, hygien, kök & servering, emballage, tryck & profil samt smarta lösningar inom dokumenthantering.
AllOffice är en av Sveriges ledande leverantörer med ett härligt team på över 300 medarbetare där vår kultur bygger på våra värderingar; prestigelösa, engagerade, affärsmässiga och kundnära.
Vi har Sveriges bästa kundrelationer med högst tillgänglighet i branschen och kundanpassade erbjudanden samt en effektiv nationell distribution. Som pålitlig partner för våra kunder söker vi ständigt nya lösningar för att underlätta vardagen för våra kunder och tillsammans arbeta för en ökad hållbarhet.
Har du ett intresse för ekonomi samt är noggrann, strukturerad och prestigelös?
Vem letar vi efter? För att trivas i rollen som ekonomiassistent finns det några egenskaper som vi tycker är extra viktiga. Du bör vara noggrann, strukturerad och ha ett öga för detaljer. Att vara positiv, hjälpsam och ha ett gediget intresse för ekonomi tror vi också kommer bidra till att du uppskattar rollen!
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Önskade kvalifikationer
Gymnasial utbildning, meriterande med inriktning mot ekonomi
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Publiceringsdatum2019-11-20Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består främst av att hantera företagets leverantörsfakturor avseende varuinköp och omkostnadsfakturor. Gruppen hanterar idag ca 5000 fakturor/ månad.
Arbetstid
Tjänsten är på 50% med start 2020-01-02
Övrig information Kontaktperson är Anneli Edlund
Sista ansökningsdag är 2019-12-20
Ansökningshandlingar med CV skickas via mail till
ansokningar@alloffice.se Märk din ansökan med Ekonomiassistent leverantörsreskontra
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-20
AdressAllOffice Nordic AB
Hästmarksvägen 12
89138 Örnsköldsvik
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ekonomiassistent Levreskontran".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare AllOffice Nordic AB (org.nr 556185-9629)
Hästmarksvägen 12 (
visa karta)
891 38 ÖRNSKÖLDSVIK
Ansökan E-post:
ansokningar@alloffice.se Arbetsplats Alloffice Nordic AB
Jobbnummer 4965960
Observera att sista ansökningsdag har passerat.