Ekonomiassistent / kundreskontra / Administratör / Navision
Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-12-28Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFöretaget är ett familjeföretag med över 100 års erfarenhet inom växtinredning tillsammans med dryga 60 anställda. De är ett av Sveriges största förädlande blomsterföretag inriktat mot företagskunder så som kontor, fastigheter, köpcentrum, mässor och event mm. Idag genomför bolaget ett större systembyte och söker därmed dig med goda kunskaper i Microsoft Dynamics Navision / Business Central.
Dina arbetsuppgifterI tjänsten som ekonomiassistent arbetar du med brett ekonomiarbete och tillhör företagets ekonomiavdelning som består av 2 medarbetare. Primärt kommer du att arbeta med kundreskontra men du kan även bli involverad i arbetsuppgifter gällande inkommande och utgående leverantörsfakturor, kontera och bokföra utlägg, avstämningar och besvara betalningspåminnelser. Utöver detta ingår också fakturahantering samt andra administrativa uppgifter. Tillsammans med dina kollegor utgör du en viktig funktion för att skapa ett effektivt och välfungerande ekonomiarbete på företaget.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• 1 - 3 års erfarenhet som ekonomiassistent med fokus på kundreskontra
• Kunskap och erfarenhet av Microsoft Dynamics Navision / Business Central
• Flytande i svenska och engelska, tal och skrift
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. Därmed har du god förståelse för det ekonomiska flödet och kan lätt skapa dig en överblick över företaget rent ekonomiskt. Du är en person som tycker om det sociala och bidrar gärna med skratt och personlighet i teamet. Vidare ser vi att du som person är hjälpsam och ställer upp för dina kollegor och kan på ett prestigelöst sätt arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Järfälla, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Microsoft, Dynamics, Navision, ekonomiassistent, ekonomi, assistent, redovisning, löpande redovisning, redovisningsassistent, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, löpande bokföring, månadsbokslut, fakturahantering, utlägg, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5506873
Observera att sista ansökningsdag har passerat.