Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2015-11-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra" (publicerad 2016-10-28) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-11-19

Företaget
Bravura söker en ekonomiassistent till ett företag som arbetar med prestationsbaserad marknadsföring. Företaget driver ett av världens största internationella affiliatenätverk och erbjuder annonsörer över hela världen en bredd av olika tekniska lösningar. Företaget samarbetar med många välkända aktörer. Huvudkontoret ligger i centrala Stockholm och på ekonomiavdelningen jobbar 15 medarbetare. Tjänsten är en visstidsanställning som löper fram till april 2016, med start omgående.

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter bestå av att skanna och läsa in leverantörsfakturor, kontera och skicka ut fakturor på attest, ta fram betalningsförslag, betala fakturor samt registrera betalningar. Du kommer även kontera och registrera utlägg, hantera attestregler, stämma av med banken samt göra avstämningar av reskontran. Du samarbetar med dina kollegor på ekonomiavdelningen och rapporterar till ekonomichefen. Du kommer arbeta i systemen Medius Flow, Axapta, Excel, Aaro och Ticket.

Kvalifikationer
• Eftergymnasial ekonomiutbildning
• 2 års erfarenhet av att jobba som redovisningsekonom
• Goda kunskaper i Excel
• Kunskap i hur upplägget för ett Shared Service Center fungerar (meriterande)
• Goda kunskaper i engelska är ett krav, kunskaper i andra språk är meriterande

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är driven, lättlärd och har mycket energi. Vidare har du en hög känsla för etik och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är nyfiken och frågvis samt självgående i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, leverantörsreskontra

Varaktighet, arbetstid
Visstid, Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josephine Hopstadius Boström 08-40024050 josephine.hopstadius.bostrom@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2537472

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: