Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2015-11-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra" (publicerad 2016-10-28) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-11-19FöretagetBravura söker en ekonomiassistent till ett företag som arbetar med prestationsbaserad marknadsföring. Företaget driver ett av världens största internationella affiliatenätverk och erbjuder annonsörer över hela världen en bredd av olika tekniska lösningar. Företaget samarbetar med många välkända aktörer. Huvudkontoret ligger i centrala Stockholm och på ekonomiavdelningen jobbar 15 medarbetare. Tjänsten är en visstidsanställning som löper fram till april 2016, med start omgående.
Dina arbetsuppgifterSom ekonomiassistent kommer dina arbetsuppgifter bestå av att skanna och läsa in leverantörsfakturor, kontera och skicka ut fakturor på attest, ta fram betalningsförslag, betala fakturor samt registrera betalningar. Du kommer även kontera och registrera utlägg, hantera attestregler, stämma av med banken samt göra avstämningar av reskontran. Du samarbetar med dina kollegor på ekonomiavdelningen och rapporterar till ekonomichefen. Du kommer arbeta i systemen Medius Flow, Axapta, Excel, Aaro och Ticket.
Kvalifikationer• Eftergymnasial ekonomiutbildning
• 2 års erfarenhet av att jobba som redovisningsekonom
• Goda kunskaper i Excel
• Kunskap i hur upplägget för ett Shared Service Center fungerar (meriterande)
• Goda kunskaper i engelska är ett krav, kunskaper i andra språk är meriterande
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är driven, lättlärd och har mycket energi. Vidare har du en hög känsla för etik och känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är nyfiken och frågvis samt självgående i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, leverantörsreskontra
Varaktighet, arbetstid
Visstid, Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosephine Hopstadius Boström 08-40024050
josephine.hopstadius.bostrom@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2537472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.