Ekonomiassistent För Uppdrag I City!
Arena Personal Stockholm AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Arenapersonal rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdagen den 28 augusti 2012
Kl. 10.30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Ekonomiassistent för uppdrag i city
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.
För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent som har möjlighet att tillträda omgående. Vår kund är en myndighet som har sitt kontor i trevliga lokaler i Stockholm city.
Du kommer att bli en av sju medarbetare på ekonomienheten. Ungefär hälften av tiden kommer du att arbeta med administration av ekonomiska medel. Övriga arbetsuppgifter kommer vara varierande och innefatta bl.a. inläsning av fakturor, kund- och leverantörsreskontra, avstämningar, registrering av tidrapporter m.m.
För att vara aktuell för uppdraget, har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst tre år. Har du tidigare arbetat med Agresso eller har erfarenhet av statlig redovisning är det mycket meriterande.
Som person är du positiv, prestigelös, flexibel och samt har ett öga för siffror och struktur. För att kunna klara av att göra ett bra jobb är det viktigt att du är noggrann, ansvarstagande och har god förmåga att arbeta självständigt. För att klara av jobbet har du goda kunskaper i Office-paketet och har vana av att arbeta i Excel (på en administrativ nivå). Vidare värderar vi initiativtagande och förmåga att uttrycka sig på ett bra och korrekt sätt i skrift.
Du kommer bli anställd av Arena Personal och jobba som konsult hos vår kund. Detta är en heltidstjänst på 40 timmar/veckan och möjlighet till flextid finns. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå till och med december 2012 i med chans till förlängning för rätt person.
Varmt välkommen med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att vara klara med urvalet snarast.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kom även till vår rekryteringsträff på AF CITY !
Publiceringsdatum2012-08-24Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-08-28
VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ AF CITY!
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagArena Personal Stockholm AB
AdressArena Personal Stockholm AB
Box 30117
10425 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 1323048
Observera att sista ansökningsdag har passerat.