Ekonomiassistent för konsultuppdrag

SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Sollentuna eller i hela Sverige

SJR AB rekryterar ekonomiassistent på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Tisdag 25 maj
TID: Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.
ERFAREN EKONOMIASSISTENT TILL LEVERANTÖRSRESKONTRA
Stad: Täby
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans.
Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan.
Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Tjänsten
SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent till konsultuppdrag. Uppdraget beräknas starta 7 juni och kommer minst att pågå tom september med goda möjligheter till förlängning. Vår kund är ett tillverkande företag som finns placerat i Täby.
Du kommer att ingå i ett leverantörsreskontrateam. I dina arbetsuppgifter ingår scanning av fakturor, matchning av materialfakturor mot inköpsorder, hantering av omkostnadsfakturor, kontering, bokföring, betalningar samt avstämning av reskontra. Du kommer ha kontakt med leverantörer avseende betalningar och självklart tät kontakt med vår kunds inköpsavdelning.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av leverantörsreskontra och ovanstående arbetsuppgifter. Erfarenhet från tillverkande företag ser vi som ett krav. Erfarenhet av ett större ekonomisystem, gärna för tillverkande företag, är ett krav. Vidare är goda kunskaper i engelska en nödvändighet då du kommer ha många utländska kontakter. Goda kunskaper i Officepaketet är också ett krav.
Du är en social och utåtriktad person som är van att arbeta såväl självständigt som i team. Att du är noggrann i ditt arbete ser vi som en självklarhet.
Ansök till tjänsten
Då urval och intervjuer kommer att ske löpande ber vi dig skicka in din ansökan snarast. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Linda Clarin på SJR, telefon 08-407 55 19.

Publiceringsdatum
2010-05-19

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Konsultuppdrag

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
SJR AB

Adress
SJR AB
Box 7420
10391 STOCKHOLM

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 5tr

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4075500
Faxnummer: 08-4075510
E-postadress: sjr@sjr.se

Jobbnummer
655408

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB: